طرز تهیه بیسکویت کره ای خوشمزه و ساده به روش خانگی

طرز تهیه بیسکویت کره ای

انواع بیسکویت کره ای طرز تهیه بیسکویت کره ای فرانسوی طرز تهیه بیسکویت کره ای دانمارکی بیسکویت کره ای دانیسا طرز تهیه بیسکویت کره ای یونانی طرز تهیه بیسکویت کره ای با مایکروفر

بیسکوئیت کره ای یکی از انواع بیسکوئیت های ساده بین المللی است که معمولا به همراه چای سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بیسکویت کره ای در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم بیسکویت کره ای
کره۵۰ گرم
روغن مایع۳ قاشق غذاخوری
آرد سفید۲ پیمانه سر خالی
پودر نارگیل آسیاب شده½ پیمانه
بکینگ پودر¼ قاشق چایخوری
تخم مرغ۱ عدد متوسط
پودر قند½ پیمانه
وانیلنوک قاشق چایخوری

طرز تهیه بیسکویت کره ای

مرحله اول

برای تهیه بیسکوئیت کره ای خوشمزه ابتدا پودر قند را به همراه کره هم دمای محیط درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس با دور تند همزن مخلوط می کنیم تا بافت مواد سبک و پوک و رتگ شان کرمی شود.

مرحله دوم

در این مرحله تخم مرغ و وانیل را اضافه می کنیم و کمی مخلوط می کنیم تا مواد یکدست شوند. در ادامه پودر نارگیل آسیاب شده را اضافه کرده و مواد را کمی مخلوط می کنیم تا بافت شان کاملا یکدست شود.

مرحله سوم

حالا نصف آرد را با بکینگ پودر ترکیب کرده و روی مواد درون کاسه الک می کنیم. در ادامه مواد را به خوبی مخلوط می کنیم تا یکدست شوند، سپس باقیمانده آرد را به صورت کنترل شده روی مواد الک کرده و مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله مواد را مخلوط می کنیم تا خمیری نرم و لطیف شکل بگیرد که به دست نچسبد. هر زمانی که خمیر دیگر به دست نچسبید، اضافه کردن آرد را متوقف می کنیم و خمیر را کمی ورز می دهیم تا صاف و یکدست شود.

مرحله پنجم

حالا خمیر را درون سلفون می پیچیم و به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا استراحت کند. پس از گذشت ۱۵ دقیقه، فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن کرده و اجازه می دهیم به طور کامل گرم شود.

مرحله ششم

پس از گذشت ۱۵ دقیقه دیگر خمیر را از یخچال خارج می کنیم و آنرا بین دو لایه نایلون قرار داده، سپس با وردنه به قطر ۴ میلی متر باز می کنیم. در ادامه خمیر را با کاتر دلخواه قالب می زنیم و درون سینی فر کاغذ روغنی قرار می دهیم.

مرحله هفتم

در این مرحله خمیرهای قالب زده شده را درون سینی فر می چینیم، سپس به مدت ۱۲ تا ۱۵ دقیقه درون فر قرار می دهیم تا شیرینی ها بپزند. در پایان شیرینی ها را پس از خنک شدن، درون ظرف دلخواه می چینیم.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در جمعه 14 آبان 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.