طرز تهیه بیسکویت نارگیلی ساده و خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه بیسکویت نارگیلی

طرز تهیه بیسکویت نارگیلی خانگی بدون فر شکلاتی ساده

بیسکوئیت نارگیلی یکی از انواع بیسکوئیت های ساده و خوشمزه بین المللی است که معمولا در کنار نوشیدنی ها داغ مثل چای سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بیسکویت نارگیلی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم بیسکویت نارگیلی
پودر نارگیل چرب و ریز½ پیمانه
پودر قند۴۵ گرم
آرد سفید۱۴۰ گرم
بکینگ پودر¼ قاشق چایخوری
کره۱۱۰ گرم
وانیلنوک قاشق چایخوری
نمکنوک قاشق چایخوری

طرز تهیه بیسکویت نارگیلی

مرحله اول

برای تهیه بیسکوئیت نارگیلی ساده ابتدا کره هم دمای محیط را داخل یک کاسه مناسب می ریزیم و با همزن کمی مخلوط می کنیم تا از هم باز شود، سپس پودر قند را به همراه وانیل اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا مواد یکدست شوند.

مرحله دوم

پس از اینکه مواد یکدست شدند، پودر نارگیل را به کاسه اضافه کرده و مواد را به اندازه ای که با هم یکدست شوند مخلوط می کنیم. در ادامه آرد را با بکینگ پودر و نمک ترکیب می کنیم، سپس روی مواد درون کاسه الک می کنیم.

مرحله سوم

حالا با لیسک مواد را مخلوط می کنیم تا خمیری نرم و لطیف شکل بگیرد. پس از اینکه خمیر جمع شد، آنرا به آرامی با نوک انگشتان ورز می دهیم تا خمیر صاف و یکدست شود. نیازی به ورز دادن بیش از حد خمیر نیست.

مرحله چهارم

در این مرحله خمیر را بین دو لایه کاغذ روغنی قرار داده و آنرا به صورت یکدست با وردنه باز می کنیم. قطر خمیر باز شده باید بین ۵ تا ۶ میلی متر باشد. در ادامه خمیر را به همان صورت درون یک سینی می گذاریم و در یخچال قرار می دهیم.

مرحله پنجم

پس از گذشت ۱۵ دقیقه فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا گرم شود. حالا ۱۵ دقیقه دیگر صبر می کنیم. در ادامه خمیر را از یخچال خارج کرده و آنرا به سطح کار منتقل می کنیم، سپس با کاتر دلخواه خمیر را قالب می زنیم.

مرحله ششم

در این مرحله خمیرها را داخل سینی فر می چینیم، سپس درون فر قرار می دهیم تا بیسکوئیت ها بپزند. پس از گذشت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه که بیسکوئیت ها طلایی شدند، آنها را از فر خارج می کنیم و پس از خنک شدن در ظرف دلخواه می چینیم.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در سه شنبه 27 مهر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.