طرز تهیه نان سوئیسی صبحانه خوشمزه و مخصوص با سوسیس

طرز تهیه نان سوئیسی صبحانه

طرز تهیه نان سوئیسی صبحانه , دستور پخت نان سوئیسی صبحانه

نان سوئیسی  یک شیرینی خانگی ایده آل برای هر نوع موقعیتی است. صبحانه سوئیسی یکی از پرطرفدارترین صبحانه های رژیمی در جهان محسوب می گردد. این صبحانه که نخستین بار توسط یک پزشک به نام بیرچر بنر در سال ۱۹۰۰ در سوئیس آماده شد، ترکیبی از غلات، میوه ها، آجیل و خشکبار است که با شیر سرو می گردد. ماندن در خانه شاید این نگرانی را در ما ایجاد کند که دچار اضافه وزن یا از بین رفتن تناسب اندام شویم. تهیه وعده های غذایی رژیمی و سبک می تواند این نگرانی را در ما کم کند. اگر میل به صرف یک صبحانه بسیار لذیذ، تازه و کم کالری دارید، نان سوئیسی را امتحان کنید. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نان سوئیسی صبحانه در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم نان سوئیسی صبحانه
شکریک و نیم لیوان
روغن زیتون۱ قاشق غذا خوری یا نصف استکان روغن مایع
نمک۱ قاشق مربا خوری
آرد۵۰۰ گرم
گوجه فرنگی۲ عدد
پنیر پیتزای رنده شده۱ کاسه
سوجوک یا سوسیس خرد شده۱ کاسه
فلفل سبز۲ عدد
آویشنبه میزان لازم
فلفل سیاهبه میزان لازم
اورانگوبه میزان لازم (قابل حذف)

طرز تهیه نان سوئیسی صبحانه

مرحله اول

برای تهیه نان صبحانه خوشمزه به روش سوئیسی در ابتدا یک کاسه برداشته و شکر و نمک وروغن زیتون را درون آن می ریزیم و مخلوط می کنیم. آرد را کم کم اضافه کرده تا یک خمیر منسجمی بدست آید. اگر نیاز بود می توان کمی آب به آن اضافه کرد.

مرحله دوم

در این مرحله خمیر را به خوبی با دست ورز می دهیم تا خمیر نرمی بدست آید که به دست نمی چسبد. روی خمیر را می پوشانیم و یک ساعت در جای گرمی استراحت می دهیم . در این مرحله به تهیه مواد میانی می پردازیم.

مرحله سوم

برای این کار، گوجه خرد شده و سوسیس و فلفل سبز خرد شده و آویشن و فلفل سیاه و اورانگو را با هم ترکیب کرده و مخلوط می کنیم تا یکدست شود. وقتی خمیر به عمل آمد، آن راب ه سه قسمت تقسیم می کنیم.

مرحله چهارم

مقداری آرد روی سطح کار پاشیده و هر قسمت از خمیر را با ورده باز می کنیم. خمیر را رول می کنیم. کف سینی فر را چرب می کنیم و نان ها را در سینی می چینیم. با این مقدار مواد ۳ عدد نان به دست می آوریم. روی رول ها را می پوشانیم.

مرحله پنجم

سپس به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه دیگر استراحت می دهیم. سپس روی هر کدام از خمیر ها با چاقو یک برش ایجاد می کنیم،ابتدا پنیر پیتزا و سپس مواد داخلی را می چینیم در فر گرم شده با دمای ۲۰۰ درجه قرار می دهیم تا وقتی که بپزد و رنگ آن طلایی شود.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در سه شنبه 25 خرداد 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه کیک مخملی شیک و مجلسی به شکل قلب

طرز تهیه کیک مخملی شیک و مجلسی به شکل قلب

طرز تهیه کیک مخملی کیک مخملی یکی از انواع کیک های خوشمزه و مجلسی بین المللی است که با طرح های متنوعی پخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به …

طرز تهیه اکلیل خوراکی حرفه ای برای انواع کیک، شیرینی و ژله

طرز تهیه اکلیل خوراکی حرفه ای برای انواع کیک، شیرینی و ژله

طرز تهیه اکلیل خوراکی اکلیل خوراکی یکی از موادی است که به راحتی می تواند در تزیین کیک های خامه ای و شیرینی ها استفاده شود. اکلیل های غیر خوراکی در فروشگاه …

طرز تهیه شیرینی لگیمات خوشمزه و مخصوص به روش بوشهری

طرز تهیه شیرینی لگیمات خوشمزه و مخصوص به روش بوشهری

طرز تهیه شیرینی لگیمات لگیمات یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و سنتی ایرانی است که شباهت های زیای به شیرینی بامیه دارد، اصالت این شیرینی خوشمزه متعلق به استان بوشهر می …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.