طرز تهیه اسنک موز شکلاتی خوشمزه و سالم برای پذیرایی

طرز تهیه اسنک موز شکلاتی

طرز تهیه اسنک موز شکلاتی , دستور تهیه اسنک موز شکلاتی

یکی از اسنک های بسیار سالم و خوشمزه که می توان به عنوان دسر یا تنقلات در مهمانی ها و منزل تهیه کرد، اسنک موز شکلاتی است که با چند ماده اصلی کم می توان مقدار زیادی از آن را تهیه کرد. این دسر نیاز به فر ندارد و بسیار خوشمزه و مقوی است. توصیه می شود اسنک های موز شکلاتی را برای کودکان و نوجوانان و ورزشکاران قبل از ورزش تهیه نمود تا نیروی لازم را بدست آورند. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسنک موز شکلاتی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم اسنک موز شکلاتی
موز۲ عدد
کره بادام زمینییه مقدار لازم
شکلات تخته ای تلخبه مقدار لازم
پودر نارگیلبه مقدار دلخواه

طرز تهیه اسنک موز شکلاتی

مرحله اول

برای تهیه اسنک موز خوشمزه و مخصوص با طعم شکلاتی در ابتدای کار موز ها را به صورت حلقه ای خرد می کنیم. سپس بین دو موز را کره بادام زمینی می مالیم و دو حلقه موز را بهم می چسبانیم. سپس درون یک بشقاب قرار می دهیم.

مرحله دوم

سپس داخل فریزر استراحت می دهیم تا یخ بزند و سفت شود. تقریبا نیم ساعت لازم است داخل فریزر بماند. شکلات تلخ را به روش بن ماری روی بخار کتری ذوب می کنیم. سپس موز ها را از فریزر خارج کرده و با کمک خلال دندان داخل شکلات تلخ فرو می کنیم.

مرحله سوم

در مرحله پایانی این کار باید سریع انجام شود قبل از این که موز ها از حالت فریز در آید. موز که شکلاتی شر درون پودر نارگیل می غلتانیم. همه که آماده شد مجدد داخل فریزر به مدت ۱ ساعت قرار می دهیم تا شکلات ها ببندد.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در دوشنبه 20 اردیبهشت 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.