طرز تهیه پیتزا نان تست خوشمزه و مخصوص به روش ایتالیایی

طرز تهیه پیتزا نان تست

طرز تهیه پیتزا با نون تست در ماهی تابه و پنیر ورقه ای نی نی سایت در فر و گوشت چرخ کرده در ساندویچ ساز djch fh khk jsj

پیتزا نان تست یکی از انواع فینگرفودهای بین المللی خوشمزه است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۱ عدد کامل
قارچ۳۰۰ گرم
پیاز۲ عدد متوسط
پنیر پیتزا۳۰۰ گرم
فلفل دلمه ای رنگی۲ عدد
زیتون۸ عدد
نان تست۸ عدد
سس پیتزا۴ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
زردچوبه و روغنبه مقدار کافی

دستور پخت پیتزا نان تست

مرحله اول

برای تهیه پیتزا با نان تست ابتدا سینه مرغ را به همراه کمی نمک، زردچوبه، ۱ پیمانه آب و ۱ عدد پیاز داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم و روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا گوشت مرغ به طور کامل بپزد و آب درون قابلمه جذب آن شود.

مرحله دوم

پس از اینکه گوشت مرغ به طور کامل پخت، آنرا به صورت ریش ریش خرد می کنیم، سپس کنار می گذاریم. در ادامه پیاز را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس به همراه کمی روغن داخل یک تابه مناسب تفت می دهیم تا پیاز سبک و شیشه ای شود.

مرحله سوم

حالا مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه اضافه می کنیم و تفت دادن را یک دقیقه دیگر ادامه می دهیم. در ادامه فلفل دلمه ای و قارچ را به صورت ریز خرد می کنیم، سپس به تابه اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم تا سرخ شوند.

مرحله چهارم

در این مرحله مرغ خرد شده را به تابه اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم تا مواد با هم ترکیب شوند، سپس تابه را از روی حرارت کنار می گذاریم تا مواد خنک شوند. حالا نان ها تست را به ترتیب داخل سینی فر می چینیم.

مرحله پنجم

در این مرحله روی نان های تست را با سس پیتزا یا سس کچاپ پوشش می دهیم، سپس کمی پنیر پیتزا روی نان ها می پاشیم. در ادامه مخلوط گوشت مرغ را روی نان ها پخش می کنیم، سپس روی مواد را با پنیر پیتزا می پوشانیم.

مرحله ششم

برای تزیین روی پیتزاها مقداری زیتون و فلفل دلمه ای خرد شده روی پنیر پیتزا می ریزیم. در ادامه سینی فر را به مدت ۱۵ دقیقه درون فری که از قبل با حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن کرده ایم قرار می دهیم تا پیتزاها آماده شوند.

مرحله هفتم

پس از گذشت ۱۵ دقیقه که پنیر پیتزاها به طور کامل آب شد، چند دقیقه گریل را روشن می کنیم تا روی پیتزاها رنگ بگیرد و طلایی شود. در پایان پیتزاها را ار فر خارج می کنیم و درون ظرف مورد نظرمان می چینیمف سپس به همراه سس دلخواه سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 4 مهر 1399
مطالب مرتبط
طرز تهیه کباب کاکوری خوشمزه و مخصوص به روش هندی

طرز تهیه کباب کاکوری خوشمزه و مخصوص به روش هندی

طرز تهیه کباب کاکوری هندی کباب یکی از غذاهای اصیل ایرانی، ترکی و عربی است. کباب کاکوری یک کباب تابه ای هندی است. با توجه به این که این کباب مورد علاقه …

طرز تهیه پیتزا ماهی خوشمزه و مخصوص به روش سنتی جنوبی

طرز تهیه پیتزا ماهی خوشمزه و مخصوص به روش سنتی جنوبی

طرز تهیه پیتزا ماهی پیتزا یکی از غذاهای اصیل ایتالیایی است. این غذا ابتدا به صورت ساده و با خمیر و سس گوجه و پنیر پیتزا طبخ می شده است. به مرور، …

لیست آموزش طرز تهیه غذاهای اصیل ایرانی برای شام و ناهار

لیست آموزش طرز تهیه غذاهای اصیل ایرانی برای شام و ناهار

غذاهای ایرانی به دلیل اینکه ما ایرانی ها به غذا اهمیت ویژه ای می دهیم، غذاهای ایرانی شامل دسته بندی های بسیار متنوعی می باشند. البته همانطور که مطمئنا می دانید اکثر …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.