طرز تهیه پولد بیف خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه پولد بیف

طرز تهیه پولد بیف , دستور پخت ساندویچ پولد بیف

پولد بیف یکی از انواع ساندویچ های خوشمزه و بین المللی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پولد بیف در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
راسته گوساله۵۰۰ گرم
پیاز۱ عدد متوسط
سیر۵ حبه
آب جوش۱ لیوان
قارچ۲۰۰ گرم
پنیر پیتزا۱۵۰ گرم
روغن مایع۴ قاشق چایخوری
برگ بو۱ عدد
فلفل سیاه½ قاشق چایخوری
زیره سیاه، پولبیبر و اورگانواز هر کدام ۱ قاشق چایخوری

طرز تهیه پولد بیف

مرحله اول

برای تهیه پولد بیف خوشمزه در ابتدای کار راسته گوساله را به قطعات بزرگ خرد کرده و درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس پیاز را به صورت خلالی خرد کرده و به قابلمه اضافه می کنیم. حالا قابلمه را روی حرارت می گذاریم.

مرحله دوم

حالا راسته گوساله را به خوبی تفت می دهیم تا کمی تغییر رنگ پیدا کند، سپس روغن مایع را به قابلمه اضافه کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم. ادامه سیر را به صورت ورقه ای خرد کرده و به قابلمه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

حالا فلفل سیاه، برگ بو، زیره سیاه، پولبیبر و اورگانو را به قابلمه اضافه کرده و پس از کمی تفت دادن آب جوش را به قابلمه می افزاییم. در ادامه درب قابلمه را بسته و اجازه می دهیم راسته گوساله به مدت ۳ ساعت بپزد.

مرحله چهارم

پس از گذشت این زمان به سراغ درست کردن سس قارچ می رویم، برای این منظور قارچ را به صورت ورقه ای خرد کرده و یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم. در ادامه مقداری روغن مایع به تابه می افزاییم.

مرحله پنجم

حالا قارچ را به تابه اضافه کرده و با حرارت بالا تفت می دهیم تا کاملا سرخ شده و آب نیندازد. زمانی که قارچ کاملا سرخ و نرم شد، پنیر پیتزا را به تابه اضافه کرده و با حرارت کم اجازه می دهیم پنیر پیتزا کاملا ذوب شود.

مرحله ششم

در این مرحله آب گوشت را روی حرارت گذاشته و اجازه می دهیم کمی بجوشد و غلیظ شود، سپس مقداری از سس غلیظ شده روی نان باگت ریخته و کاملا پخش می کنیم. حالا مقداری از گوشت ریش ریش شده میان نان می ریزیم.

مرحله هفتم

در ادامه مقداری از سس قارچ و پنیر روی گوشت ریش ریش شده می ریزیم. در نهایت ساندویچ ها را به همین شکل دست کرده و با سس دلخواه و نوشابه سرو می کنیم. این نوع ساندویچ سالم و پر کالری می باشد. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 7 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.