طرز تهیه سالاد مرغ و سیب زمینی خوشمزه به روش مجلسی

طرز تهیه سالاد مرغ و سیب زمینی

طرز تهیه سالاد مرغ و سیب زمینی , دستور پخت سالاد مرغ و سیب زمینی

سالاد مرغ و سیب زمینی یکی از انواع سالادهای خوشمزه و ساده است که برای پیش غذا بسیار مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد مرغ و سیب زمینی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
سیب زمینی۲ عدد
سینه مرغ۲۰۰ گرم
ماست سیر۲ پیمانه
ذرت۱ پیمانه
خیارشور۶ عدد
شوید½ دسته
خردل۱ قاشق چایخوری
نمکبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد مرغ و سیب زمینی

مرحله اول

برای تهیه سالاد مرغ و سیب زمینی خوشمزه در ابتدای کار سینه مرغ را درون یک قابلمه حاوی آب گذاشته و قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم تا سینه مرغ کاملا پخته شود. حالا سیب زمینی ها را می شوییم.

مرحله دوم

در ادامه سیب زمینی ها را به صورت درشت خرد کرده و درون یک قابلمه حاوی آب جداگانه می ریزیم، سپس قابلمه را روی حرارت گذاشته و اجازه می دهیم سیب زمینی ها درون آب جوش بمانند تا کاملا پخته شوند.

مرحله سوم

حالا خیارشور و شوید را می شوییم و به صورت ریز خرد می کنیم. در ادامه سینه مرغ و سیب زمینی پخته شده را از قابلمه خارج می‌ کنیم، سپس سینه مرغ را به صورت ریش ریش و سیب زمینی را به صورت مکعبی خرد می کنیم.

مرحله چهارم

در ادامه خیارشور خرد شده را به همراه شوید، سینه مرغ، سیب زمینی و ذرت درون یک کاسه مناسب ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم. حالا ماست سیر را به همراه خردل و نمک به خوبی مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله سس را به کاسه اضافه کرده و با دو قاشق سالاد را زیر و رو می کنیم تا سس به خورد مواد سالاد برود. در نهایت سالاد را به مدت ۱ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا مزه ها ترکیب شوند. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 10 مهر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.