طرز تهیه شیرینی گردو روسی خوشمزه به روش قنادی

طرز تهیه شیرینی گردو روسی

طرز تهیه شیرینی گردو روسی , دستور پخت شیرینی گردو روسی

شیرینی گردو روسی یکی از انواع شرینی های خوشمزه و پرطرفدار است که برای پذیرایی بسیار مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی گردو روسی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم شیرینی گردو روسی
کره۱۵۰ گرم
تخم مرغ۱ عدد
پودر قند½ لیوان
وانیلنوک قاشق چایخوری
بیکینگ پودر۱ قاشق چایخوری
نشاسته ذرت۴ قاشق غذاخوری
آرد سفید۱٫۵ لیوان

طرز تهیه شیرینی گردو روسی

مرحله اول

برای تهیه شیرینی گردو روسی خوشمزه در ابتدای کار از ۳۰ دقیقه قبل کره را از یخچال خارج کرده و اجازه می دهیم دمای آن با دمای محیط کاملا هماهنگ شود. حالا کره نرم شده را درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

در ادامه تخم مرغ را به همراه شکر و وانیل به کاسه اضافه کرده، سپس با دور تند همزن برقی به خوبی هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. حالا آرد را به همراه نشاسته ذرت و بکینگ پودر درون الک می ریزیم.

مرحله سوم

حالا مواد خشک را ۳ مرتبه الک کرده و کم کم به کاسه می افزاییم، سپس با نوک انگشت ورز می دهیم تا خمیری نرم و لطیف که به دست نمی چسبد حاصل شود. چسبندگی خمیر را می توانید با اضافه کردن مقدار کمی آرد از بین ببرید.

مرحله چهارم

در این مرحله مقداری از خمیر را جدا کرده و درون دستگاه شیرینی ساز به شکل گردو می ریزیم، سپس اجازه می دهیم شیرینی ها به مدت ۵ تا ۷ دقیقه پخته شوند. پس از گذشت این زمان شیرینی ها را از دستگاه جدا می کنیم.

مرحله پنجم

پس از خنک شدن شیرینی ها، به دلخواه مقداری نوتلا، شکلات صبحانه، کره بادام زمینی، کارامل یا حلوا درون آنها ریخته و شیرینی ها را دوتا دوتا به هم می چسبانیم تا شکل گردو پیدا کنند، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در یکشنبه 3 مهر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.