طرز تهیه املت قارچ و‌ سوسیس ساده و بسیار خوشمزه

طرز تهیه املت قارچ و‌ سوسیس

طرز تهیه املت قارچ و‌ سوسیس , دستور پخت املت قارچ و‌ سوسیس

املت قارچ و‌ سوسیس یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه است که به عنوان یک غذای بین المللی شناخته شده است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه املت قارچ و‌ سوسیس در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
قارچ۷ عدد
تخم مرغ۴ عدد
سوسیس۲ عدد
پنیر ورقه ای۴ ورق
فلفل دلمه ای۱ عدد
رب گوجه فرنگی۱ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه و آویشنبه مقدار کافی
روغن مایع، پولبیبر و پودر سیربه مقدار کافی

طرز تهیه املت قارچ و‌ سوسیس

مرحله اول

برای تهیه املت قارج و سوسیس خوشمزه در ابتدای کار قارچ و سوسیس را به صورت ورقه ای اسلایس کرده و کنار می گذاریم، سپس فلفل دلمه ای را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و یک تابه مناسب روی حرارت می گذاریم.

مرحله دوم

حالا مقداری روغن مایع درون تابه ریخته و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود، سپس سوسیس ها را به تابه اضافه کرده و به خوبی تفت می دهیم تا کاملا سرخ شوند. در ادامه قارچ را به تابه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

حالا حرارت را کمی زیادتر کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم تا آب میان بافتی قارچ کاملا کشیده شود. در ادامه فلفل دلمه ای را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا بوی خامی فلفل دلمه ای از بین رفته و سرخ شود.

مرحله چهارم

در این مرحله رب گوجه فرنگی را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا بوی خامی آن از بین برود، سپس تخم مرغ ها را درون یک کاسه مناسب ریخته و مقداری نمک، فلفل سیاه، آویشن، پولبیبر و پودر سیر به آن می افزاییم.

مرحله پنجم

در ادامه تخم مرغ ها را به خوبی هم زده تا بافت آنها از لختگی خارج شود، سپس به صورت پخش درون تابه می ریزیم. حالا اجازه می دهیم تخم مرغ بگیرد، سپس ورقه های پنیر را درون تابه روی املت می چینیم و حرارت را ملایم می کنیم.

مرحله ششم

حالا درب تابه را بسته و اجازه می دهیم ورقه های پنیر کاملا آب شوند. زمانی که ورقه های پنیر آب شدند، تابه را از روی حرارت برداشته، سپس املت قارچ و سوسیس را به همراه نان سنگک سرو می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 1 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.