طرز تهیه شکلات بادام زمینی سالم و خوشمزه به روش خانگی

طرز تهیه شکلات بادام زمینی

طرز تهیه شکلات بادام زمینی , دستور پخت شکلات بادام زمینی

شکلات بادام زمینی یکی از انواع شکلات های مقوی و سالم بین المللی است که با رسپی های متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شکلات بادام زمینی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم شکلات بادام زمینی
شکلات چیپسی شیری۱ پیمانه
شکلات چیپسی تلخ۱ پیمانه
شکلات چیپسی سفید۱ پیمانه
کره بادام زمینی شور۳ قاشق غذاخوری
بادام زمینی۱ پیمانه

طرز تهیه شکلات بادام زمینی

مرحله اول

برای تهیه شکلات بادام زمینی خوشمزه و ساده در ابتدای کار شکلات چیپسی شیر، شکلات چیپسی تلخ و شکلات چیپسی سفید را داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله دوم

در این مرحله به آرامی شکلات ها را مخلوط می کنیم تا ذوب شوند، سپس کره بادام زمینی را اضافه می کنیم. در ادامه مواد را به آرامی مخلوط می کنیم تا با هم یکدست شوند، سپس بادام زمینی را به قابلمه می افزاییم.

مرحله سوم

حالا هم زدن مواد را ادامه می دهیم تا بادام زمینی به صورت یکدست درون مواد پخش شود. در ادامه یک سینی مناسب را با کاغذ روغنی به طور کامل می پوشانیم، سپس شکلات را به صورت یکدست روی کاغذ روغنی پهن می کنیم.

مرحله چهارم

در صورتی که بخواهیم شکلات ها همه یکسان و یک اندازه باشند، می توانیم یک قالب سیلیکونی را با کمی روغن چرب کنیم، سپس مایه شکلات را درون قالب بریزیم و با پشت قاشق چرب شده روی مواد را صاف کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله سینی یا قالب را درون یخچال قرار می دهیم تا شکلات به طور کامل سفت شود. در نهایت سینی یا قالب را از یخچال خارج می کنیم، سپس شکلات ها را درون ظرف مورد نظرمان می چینیم و سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در جمعه 12 فروردین 1401
مطالب مرتبط
طرز تهیه کیک شیفون شکلاتی به روش قنادی برای خامه کشی

طرز تهیه کیک شیفون شکلاتی به روش قنادی برای خامه کشی

طرز تهیه کیک شیفون شکلاتی کیک شیفون شکلاتی یکی از خوشمزه‌ترین میان وعده‌هایی است که بافت سبک و نرمی دارد و می‌توانید به عنوان دسر برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید، …

طرز تهیه کیک پلنگی خوشمزه و مخصوص برای عصرانه

طرز تهیه کیک پلنگی خوشمزه و مخصوص برای عصرانه

طرز تهیه کیک پلنگی کیک پلنگی یکی از انواع کیک های خوشمزه و ساده بین المللی است که معمولا برای میان وعده یا عصرانه سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و …

طرز تهیه کوکی خرما ساده و خوشمزه به روش خانگی

طرز تهیه کوکی خرما ساده و خوشمزه به روش خانگی

طرز تهیه کوکی خرما کوکی خرما یکی از انواع شیرینی های ساده بین المللی است که با دستورهای متنوعی پخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.