طرز تهیه چیپس و پنیر خوشمزه و مخصوص با گوشت مرغ

طرز تهیه چیپس و پنیر

طرز تهیه چیپس و پنیر روی گاز طرز تهیه چیپس و پنیر در فر طرز تهیه چیپس و پنیر در توستر طرز تهیه چیپس و پنیر بدون فر طرز تهیه چیپس و پنیر با مرغ بدون فر طرز تهیه چیپس و پنیر با سیب زمینی بدون فر طرز تهیه چیپس و پنیر نی نی سایت طرز تهیه چیپس و پنیر با سوسیس بدون فر

چیپس و پنیر یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با ترکیبات متنوعی پخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیپس و پنیر در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۱ عدد
قارچ۳۰۰ گرم
چیپس۲ بسته
پنیر پیتزا۲۰۰ گرم
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
زردچوبه و روغنبه مقدار کافی
آویشن و دارچینبه مقدار کافی

طرز تهیه چیپس و پنیر

مرحله اول

برای تهیه چیپس و پنیر مخصوص در ابتدای کار سینه مرغ را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس یک لیوان آب اضافه کرده و قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم تا گوشت مرغ بپزد.

مرحله دوم

در همین حین قارچ ها را به صورت ورقه ای خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و مقداری روغن اضافه می کنیم. در ادامه قارچ ها را به همراه ۱ قاشق آب لیمو به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا کاملا سرخ شوند.

مرحله سوم

پس از اینکه گوشت مرغ به طور کامل پخت، آنرا به صورت ریش ریش خرد کرده و به همراه قارچ کمی تفت می دهیم. در همین حین مقداری نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و آویشن اضافه کرده و با قارچ و مرغ تفت می دهیم.

مرحله چهارم

در این مرحله مخلوط قارچ و مرغ را از تابه خارج کرده و کنار می گذاریم، سپس چیپس ها را باز کرده و کف تابه می چینیم. در ادامه مقداری پنیر پیتزا روی چیپس ها می ریزیم، سپس مخلوط قارچ و مرغ را به صورت پخش روی پنیر پیتزا می ریزیم.

مرحله پنجم

حالا روی ترکیب قارچ و مرغ را با پنیر پیتزا می پوشانیم، سپس مقداری فلفل و آویشن روی مواد می ریزیم. در ادامه تابه را روی حرارت بسیار ملایم قرار داده و درب آنرا می گذاریم تا پنیر به طور کامل ذوب شود.

مرحله ششم

پس از اینکه پنیر به طور کامل ذوب شد، غذای ما تقریبا آماده است. در نهایت تابه را از روی حرارت کنار می گذاریم، سپس چیپس و پنیر را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم و به همراه سس دلخواه سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 8 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.