طرز تهیه ترافل قهوه خوشمزه و ساده به روش خانگی

طرز تهیه ترافل قهوه

طرز تهیه ترافل قهوه , دستور پخت ترافل قهوه

ترافل قهوه یکی از انواع شیرینی های ساده خانگی است که معمولا برای سرو در کنار چای تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ترافل قهوه در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم ترافل قهوه
بیسکوئیت پتی بور۱ بسته
بادام زمینی۱ پیمانه
شیره خرما۳ قاشق غذاخوری
پودر کاکائو۱ قاشق غذاخوری
پودر قهوه۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه ترافل قهوه

مرحله اول

برای تهیه ترافل قهوه خوشمزه ابتدای کار بیسکویت پتی بور را خرد می کنیم، سپس به همراه بادام زمینی پوست گرفته شده درون غذاساز می ریزیم و میکس می کنیم تا بیسکویت و بادام زمینی کاملا خرد و یکدست شود.

مرحله دوم

در این مرحله پودر قهوه را به شیره خرما درون غذاساز حاوی بیسکویت خرد شده اضافه می کنیم و مجددا میکس می کنیم تا مواد به حالت خمیری در آید. در ادامه از مواد ترافل مقداری به اندازه گردو بر می داریم.

مرحله سوم

حالا مواد ترافل را به صورت گرد در دست فرم می کنیم، سپس به همین ترتیب ترافل ها را آماده می کنیم تا مواد ترافل تمام شود. در ادامه درون یک ظرف مناسب کاغذ روغنی قرار می دهیم، سپس ترافل ها را روی آن می چینیم.

مرحله چهارم

در این مرحله اجازه می دهیم ترافل های قهوه به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال استراحت کنند. در ادامه پس از گذشت این زمان ترافل های قهوه را از یخچال خارج می کنیم، سپس درون پودر کاکائو می غلطانیم.

مرحله پنجم

در نهایت زمانی که پودر کاکائو ترافل ها را کاور کرد آن ها را کمی تکان می دهیم تا پودر کاکائو اضافه ریخته شود، سپس آن ها را درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم. در آخر ترافل های قهوه را به همراه چای سرو می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در یکشنبه 24 بهمن 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.