طرز تهیه ساندویچ پنیر هالومی خوشمزه به روش خانگی

طرز تهیه ساندویچ پنیر هالومی

طرز تهیه ساندویچ پنیر هالومی , دستور پخت ساندویچ پنیر هالومی

ساندویچ پنیر هالومی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و فوری بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ پنیر هالومی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
پنیر هالومی۳۰۰ گرم
گوجه فرنگی۲ عدد
فلفل سبز۱ عدد
سیر۲ حبه
نمک، فلفل سیاه و آویشنبه مقدار کافی

طرز تهیه ساندویچ پنیر هالومی

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ نیر هالومی خوشمزه ابتدای کار گوجه فرنگی را می شوییم، سپس پوست آن را جدا می کنیم و با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم. در ادامه فلفل سبز را می شوییم، سپس به صورت ریز رنده می کنیم.

مرحله دوم

حالا پوست سیر را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به صورت ریز رنده می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و اجازه می دهیم تابه گرم شود، سپس پوره گوجه فرنگی را درون تابه می ریزیم.

مرحله سوم

در این مرحله پوره گوجه فرنگی را تفت می دهیم تا آب آن کاملا تبخیر شود. در ادامه فلفل سبز را به همراه سیر به پوره گوجه فرنگی اضافه می کنیم، سپس به تفت دادن ادامه می دهیم تا عطر سیر و فلفل سبز آزاد شود.

مرحله چهارم

حالا نمک، فلفل سیاه و آویشن را به پوره گوجه فرنگی اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا بوی خامی ادویه ها از بین برود. در ادامه پنیر هالومی را به صورت مکعبی یکسان خرد می کنیم، سپس به سیخ می کشیم.

مرحله پنجم

در این مرحله پنیر هالومی را روی حرارت شعله قرار می دهیم و کاملا کبابی می کنیم. در ادامه تکه های پنیر های هالومی را درون مخلوط پوره گوجه فرنگی قرار می دهیم و هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند.

مرحله ششم

در نهایت مخلوط پوره گوجه فرنگی و پینر هالومی را از روی حرارت بر می داریم و درون نان باگت تازه می ریزیم، سپس خیارشور و کاهو را کنار آن قرار می دهیم. در ادامه ساندویچ را به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 5 بهمن 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.