طرز تهیه نان سیر پیتزایی خوشمزه و فوری به روش فست فودی

طرز تهیه نان سیر پیتزایی

نان سیر پیتزایی , طرز تهیه نان سیر پیتزایی ,دستور پخت نان سیر پیتزایی

نان سیر پیتزایی یکی از انواع پیش غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نان سیر پیتزایی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
نان تست۴ عدد
سیر۳ حبه
روغن زیتون۲ قاشق غذاخوری
سس کچاب۳ تا ۴ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا۱ پیمانه
ژامبون۲ ورق
قارچ۳ عدد
فلفل دلمه ای½ فلفل دلمه ای
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه نان سیر پیتزایی

مرحله اول

برای تهیه نان سیر پیتزایی خوشمزه ابتدای کار پوست سیر را جدا می کنیم و با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم، سپس قارچ را می شوییم و به صورت ورقه ای خرد می کنیم. در ادامه ژامبون را به صورت مربعی خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا فلفل دلمه ای را می شوییم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه درون یک کاسه کوچک سیر رنده شده را به همراه روغن زیتون، نمک و فلفل سیاه اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شود.

مرحله سوم

در این مرحله یک ظرف مناسب قابل حرارت انتخاب می کنیم، سپس نان های تست را روی آن می چینیم. در ادامه فر را روی حرارت ۱۸۰ دقیقه سانتی گراد قرار می دهیم تا فر کاملا گرم شود. در ادامه روی نان ها را مقداری از مخلوط سیر می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا مخلوط سیر را به همه قسمت های نان تست می مالیم تا نان به سس آغشته شود. در ادامه نان های تست را به مدت ۱۰ دقیقه درون فر قرار می دهیم تا نان تست برشته شود. پس از گذشت ۱۰ دقیقه نان تست را از فر خارج می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله مقداری از سس کچاپ روی نان تست می ریزیم و با پشت قاشق آن را پخش می کنیم. در ادامه پنیر پیتزا روی نان تست می ریزیم، سپس ژامپون خرد شده را اضافه می کنیم و ورقه های قارچ را روی ژامبون قرار می دهیم.

مرحله ششم

حالا مقداری از فلفل دلمه ای خرد شده را روی نان تست می ریزیم و مجددا فر را روی حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم، سپس اجازه می دهیم فر کاملا گرم شود. در ادامه در لایه آخر نان سیر پیتزا مجددا پنیر پیتزا می ریزیم.

مرحله هفتم

در نهایت نان تست ها را به مدت ۱۰ دقیقه درون فر قرار می دهیم تا پنیر پیتزا آب شود. پس از این مدت گریل را روشن می کنیم، سپس اجازه می کنیم به مدت ۲ دقیقه پنیر پیتزا طلایی و خوشرنگ شود. در آخر نان سیر را به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 5 دی 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه کیک ماکارونی خوشمزه و مخصوص به روش ایتالیایی

طرز تهیه کیک ماکارونی خوشمزه و مخصوص به روش ایتالیایی

طرز تهیه کیک ماکارونی کیک ماکارونی یکی از انواع غذاهای خوشمزه بین المللی است که با مواد بسیار متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با سایت تفریحی …

طرز تهیه پیتزا کالزونه اسفناج و قارچ خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه پیتزا کالزونه اسفناج و قارچ خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه پیتزا کالزونه اسفناج و قارچ پیتزا کالزونه اسفناج و قارچ یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی است که با رسپی های متنوعی پخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و …

طرز تهیه سوسه کباب خوشمزه و مخصوص به روش مازندرانی

طرز تهیه سوسه کباب خوشمزه و مخصوص به روش مازندرانی

طرز تهیه سوسه کباب سوسه کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی است که به نوعی یکی از انواع دستورهای پخت مرغ شکم پر محسوب می شود، برای مشاهده آموزش …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.