طرز تهیه سوپ ماهیچه ساده و بسیار مقوی برای تقویت بدن

طرز تهیه سوپ ماهیچه

طرز تهیه سوپ ماهیچه مقوی طرز تهیه سوپ ماهیچه با جو طرز تهیه سوپ ماهیچه با بلغور گندم طرز تهیه سوپ ماهیچه با برنج طرز تهیه سوپ ماهیچه ساده طرز تهیه سوپ ماهیچه برای کرونا طرز تهیه سوپ ماهیچه با ورمیشل طرز تهیه سوپ ماهیچه رژیمی

سوپ ماهیچه یکی از انواع سوپ های خوشمزه بین المللی است. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ ماهیچه در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
ماهیچه۱ عدد
سبزی سوپ۱ پیمانه
بلغور گندم۱ پیمانه
هویج۲ عدد
آب گوشت۳ پیمانه
آب۱ پیمانه
پیاز۱ عدد
رشته ورمیشل۱ مشت
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
زردچوبهبه مقدار کافی
سبزی سوپ شامل تره، گشنیز، جعفری و شوید می باشد.

طرز تهیه سوپ ماهیچه

مرحله اول

برای تهیه سوپ ماهیچه ابتدا ماهیچه را به همراه ۱ پیاز و ۲ پیمانه آب و مقداری زردچوبه و فلفل سیاه داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم تا به طور کامل بپزد. پس از اینکه ماهیچه پخت گوشت آنرا جدا می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله بلغور را به همراه ۱ پیمانه آب و ۳ پیمانه آب گوشت داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم تا بلغور کمی لعاب بیندازد. در ادامه سبزی سوپ را اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله هویج را پوست می گیریم، سپس با رنده درشت رنده می کنیم و به قابلمه اضافه می کنیم. در ادامه مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به قابلمه اضافه می کنیم و اجازه می دهیم مواد سوپ به آرامی بپزند.

مرحله چهارم

پس از اینکه بلغور گندم به خوبی لعاب انداخت و سوپ تقریبا آماده شد، گوشت های ماهیچه را که در مرحله اول جدا کرده بودیم به قابلمه اضافه می کنیم و با دیگر مواد ترکیب می کنیم تا در تمام نقاط سوپ به صورت یکدست پخش شوند.

مرحله پنجم

حالا اجازه می دهیم ۱۵ دقیقه مواد به همراه گوشت بپزند تا طعم گوشت جذب سوپ شود. در ادمه رشته ورمیشل را با دست به طور کامل خرد می کنیم، سپس به قابلمه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم.

مرحله ششم

اضافه کردن رشته ورمیشل باعث می شود سوپ ما لعاب دارتر شود. حالا طعم سوپ را می چشیم و در صورت نیاز مقداری نمک و ادویه اضافه می کنیم. در پایان سوپ را در ظرف مناسب می کشیم و به همراه آب لیمو ترش تازه سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 28 شهریور 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه خوراک بادمجان هندی سنتی خوشمزه و مخصوص

طرز تهیه خوراک بادمجان هندی سنتی خوشمزه و مخصوص

طرز تهیه خوراک بادمجان هندی بادمجان یکی از سبزیجاتی است که طرفداران زیادی دارد. از آن جا که پخت آن ساده است و به صورت سرخ کرده یا کبابی تهیه و طبخ …

طرز تهیه فوکاچا تابه ای خوشمزه و مخصوص به روش ایتالیایی

طرز تهیه فوکاچا تابه ای خوشمزه و مخصوص به روش ایتالیایی

طرز تهیه فوکاچا تابه ای فوکاچا یک غذای لایه ای خمیری است که از دو لایه خمیر تهیه می شود. بین آن را می توان از هر نوع ماده گوشتی یا سبزیجات …

طرز تهیه خورش قورمه بامیه خوشمزه و مجلسی به روش جنوبی

طرز تهیه خورش قورمه بامیه خوشمزه و مجلسی به روش جنوبی

طرز تهیه خورش قورمه بامیه این خورش، یک خورش اصیل ایرانی است که با بامیه طبخ می شود. این خورش را می توان به صورت ترش یا ملس تهیه نمود. در این …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.