طرز تهیه چیز کیک روسی خوشمزه و مجلسی با خامه صبحانه

طرز تهیه چیز کیک روسی

چیز کیک روسی , طرز تهیه چیز کیک روسی , دستور پخت چیز کیک روسی

چیز کیک یکی از انواع کیک های خوشمزه کشور یونان است که به عنوان یک کیک بین المللی در سراسر جهان شناخته می ‌شود. کیک و دسر و به طور کلی غذا های شیرین، در فرهنگ غذایی روسیه جایگاه ویژه‌ ای دارند. احتمالاً شما هم اسم چیزکیک روسی یا کیک‌های کافه‌ ای روسی را زیاد شنیده ‌اید. کیک ‌های مجللی که اکثرا ترکیبی از چند لایه کیک و کرم‌ های مختلف هستند.کیک پنیر یا چیز کیک شیرینی مغذی و پرمایه ‌ای است که از پنیر دَلَمه یا پنیر خامه ‌ای و دیگر افزودنی‌ ها تهیه می ‌شود. برای تهیه چیز کیک روسی غالباً از پنیر خامه ‌ای یا ماسکارپونه و شکلات سفید استفاده می‌ شود. این نوع کیک‌ ها پس از آماده‌سازی در یخچال گذاشته می ‌شوند تا آماده و سفت گردند. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیز کیک روسی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم چیز کیک روسی
بسکویت پتی بور یا ساقه طلایی یا اورئو۳۰۰ گرم
کره آب شده۱۱۰ گرم
مواد لازم برای کرم
پنیر لبنه یا ماسکاروپونه۳۰۰ گرم
خامه صبحانه یا قنادی۱۳۰ گرم
شکلات سفید۲۰۰ گرم
آبلیمو۱ قاشق غذا خوری
وانیلنصف قاشق چای خوری
پودر قندبه مقدار لازم

طرز تهیه چیز کیک روسی

مرحله اول

برای پایه چیز کیک از بیسکویت آماده استفاده می کنیم. برای این کار، از بیسکویت پتی بور وانیلی استفاده می کنیم و آنرا با آسیاب یا گوشتکوب به طور کامل پودر می کنیم. کره را به آن اضافه می کنیم و خوب آن را مخلوط می نماییم.

مرحله دوم

در این مرحله مواد را داخل قالب تارت به قطر۲۰ سانتی متر می ریزیم و خوب آن را پخش می کنیم و با لیوان کف آن را و با دست دور آن را به خوبی فشرده می کنیم، سپس برای مدت ۲۰ دقیقه داخل فریزر قرار می دهیم تا سفت شود.

مرحله سوم

در این فاصله سراغ کرم می‌ رویم. برای این منظور پنیر را با همزن برقی می زنیم تا به خوبی از هم باز شود. در ادامه خامه صبحانه را روی بخار کتری می گذاریم تا به روش بن ماری کاملا آب شود. حواسمان باشد که خامه به جوش نیاید.

مرحله چهارم

خامه ، وانیل و آبلیمو را اضافه می کنیم و فقط درحد مخلوط شدن هم می زنیم. شکلات سفید را روی بخار کتری قرار می دهیم تا ذوب شود. شکلات بن ماری شده را به مواد اضافه می ‌کنیم و باز در حد مخلوط شدن مواد را هم می زنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله قالب را از فریزر در می آوریم و کرم را داخل آن می ریزیم و با لیسک سطحش را صاف می‌ کنیم و داخل یخچال می گذاریم تا مواد خودش را بگیرد. چیز کیک باید ۱۰ ساعت در یخچال بماند و نیم ساعت قبل سرو هم داخل فریزر می گذاریم.

مرحله ششم

نکته ای که باعث خوشمزه تر شدن چیز کیک می شود این است می توانیم از مقداری میوه خرد شده مثل توت فرنگی در کرم استفاده کنیم. بهتر است از قالب کربندی برای تهیه این چیز کیک استفاده کنیم. قالب احتیاجی به چرب کردن و کاغذ روغنی ندارد.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در دوشنبه 1 شهریور 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه پنکیک توری خوشمزه و ساده به روش کافه ای

طرز تهیه پنکیک توری خوشمزه و ساده به روش کافه ای

طرز تهیه پنکیک توری پنکیک توری یکی از انواع پنکیک های ساده و خوشمزه بین المللی است که با طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به …

طرز تهیه نان پیشی خوشمزه به روش ترکیه ای با سیاه دانه

طرز تهیه نان پیشی خوشمزه به روش ترکیه ای با سیاه دانه

طرز تهیه نان پیشی با سیاه دانه نان های حجیم و فانتزی یکی از انواع نان های پرطرفدار به حساب می آید. گاهی نان ها را با فیلینگ و مغزهای متنوع طبخ …

طرز تهیه توپک کدو حلوایی یک شیرینی فانتزی و خوشمزه

طرز تهیه توپک کدو حلوایی یک شیرینی فانتزی و خوشمزه

طرز تهیه توپک کدو حلوایی توپک کدو حلوایی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه ایرانی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش شیرینی پزی در ادامه با …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.