طرز تهیه ساندویچ سوخاری خوشمزه و مخصوص فست فودی

طرز تهیه ساندویچ سوخاری

ساندویچ سوخاری , طرز تهیه ساندویچ سوخاری , دستور پخت ساندویچ سوخاری

ساندویچ به دلیل سادگی در استفاده به عنوان یک غذای پیک نیکی یا خیابانی طرفداران زیادی دارد. یکی از این ساندویچ ها ساندویچ سوخاری است. در این ساندویچ از ژامبون و پنیر گودا و ترکیب پنیر و خامه استفاده شده است که با پودر سوخاری و تخم مرغ، کل ساندویچ در روغن سرخ می شود. این ساندویچ به راحتی در نان تست تهیه می شود. از آنجا که سایز این ساندویچ ها خیلی کوچک است، می توان به عنوان فینگر فود در مهمانی و جشن های تولد آن را سرو نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ سوخاری در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۶ نفر
پودر سیرنصف قاشق چای خوری
پنیر خامه ای۱۰۰ گرم
خامه صبحانهیک چهارم پیمانه
پیازچه خرد شده۳ قاشق غذا خوری
نمکبه میزان لازم
فلفلیک چهارم قاشق چای خوری
ژامبون۵ ورق
پنیر گودا۳ ورق
آرد سوخاری۱ پیمانه
پودر پفک۱ پیمانه
تخم مرغ۳ عدد
آرد سفید۱ پیمانه
نان تست۱ بسته

طرز تهیه ساندویچ سوخاری

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ خوشمزه به صورت سوخاری در ابتدای کار، داخل یک ظرف پنیر خامه ای و خامه صبحانه را می ریزیم و با هم مخلوط می کنیم تا یکدست شود. سپس پیازچه خرد شده و نمک و فلفل و پودر سیر را به آن اضافه می کنیم.

مرحله دوم

سپس مواد را به خوبی با هم مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند. در ادامه ژامبون ها را به صورت قطری نصف می کنیم به طوری که تبدیل به دو مثلث شود. پنیر گودا و نان تست را هم به همین صورت برش می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله روی نان به مقدار دلخواه از مخلوط پنیر و خامه می ریزیم. سپس یک لایه ژامبون و یک لایه گودا قرار می دهیم. سپس به نان دیگر را مخلوط پنیری می مالیم. سپس روی ساندویچ قرار می دهیم.

مرحله چهارم

حالا ساندویچ ها را کمی با دست فشار می دهیم تا منسجم شود. سپس به ترتیب درون آرد و تخم مرغ هم زده شده می غلطانیم تا به طور کامل آغشته شوند. سپس در یک بشقاب پودر سوخاری و پودر پفک را با هم ترکیب می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله ساندویچ ها را بعد از تخم مرغ در پودر ترکیبی پفک و پودر سوخاری می غلتانیم. می توان به جای ترکیب پودر پفک و پودر سوخاری از پودر پانکو استفاده کرد. سپس یک تابه را با کمی روغن روی حرارت قرار می دهیم تا داغ شود.

مرحله ششم

در مرحله پایانی ساندویچ ها را درون روغن داغ سرخ می کنیم تا کاملا طلایی شوند. وقتی که یک طرف ساندویچ سرخ شد، طرف دیگر آن را نیز برشته می کنیم. سپس در یک ظرف مناسب ساندویچ ها را کنار انواع سس سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 10 مرداد 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.