طرز تهیه کوکو سیب زمینی پاکستانی با طعم فوق العاده

طرز تهیه کوکو سیب زمینی پاکستانی

طرز تهیه کوکو سیب زمینی پاکستانی , دستور پخت کوکو سیب زمینی پاکستانی

کوکو سیب زمینی پاکستانی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار کشور پاکستان است که با ادویه های متنوعی دست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کوکو سیب زمینی پاکستانی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی۵ عدد
پیاز۱ عدد
فلفل قرمز خرد شدهیک چهار قاشق چای خوری
برگ گشنیز خرد شده۲ قاشق غذا خوری
زیره سبز۱ قاشق چای خوری
تخم مرغ۲ عدد
نمکمقداری

طرز تهیه کوکو سیب زمینی پاکستانی

مرحله اول

برای تهیه کوکو سیب زمینی پاکستانی در ابتدای کار، سیب زمینی ها را شسته و با پوست درون یک قابلمه می ریزیم. سپس روی آن را آب می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم تا سیب زمینی ها پخته شود.

مرحله دوم

وقتی که سیب زمینی ها کامل پخته شد، پوست آن را گرفته و آن را با گوشت کوب له می کنیم یا با چرخ گوشت چرخ می کنیم. سپس درون یک کاسه می ریزیم. یک تابه برداشته و با کمی روغن روی حرارت قرار می دهیم تا کمی گرم شود.

مرحله سوم

سپس زیره سبز را به آن اضافه کرده و تفت می دهیم تا بوی زیره بلند شود. فقط باید مواظب بود که زیره نسوزد. وقتی زیره بو داده شد، آنرا از تابه خارج می کنیم و به سیب زمینی ها کرده و مخلوط اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

برگ گشنیز خرد شده و فلفل قرمز خرد شده را به آن اضافه می کنیم. پیاز را شسته و پوست می کنیم. سپس رنده کرده و آب آن را می گیریم و به سیب زمینی اضافه می کنیم. نمک هم اضافه کرده و با هم مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم

تخم مرغ ها را درون کاسه ای می شکنیم و با چنگال آن را می زنیم تا از لختگی خارج شود و یکدست شود. سپس یک تابه برداشته و با کمی روغن روی حرارت قرار می دهیم. وقتی که داغ شد، از مواد برداشته و در کف دست شکل می دهیم.

مرحله ششم

سپس داخل تخم مرغ ها می زنیم. سپس در تابه سرخ می کنیم. وقتی یک طرف آن سرخ شد، پشت و رو کرده تا طرف دیگر آن نیز برشته شود. کوکو ها که پخته و سرخ شد، درون یک ظرف مناسب می چینیم و در کنار نان و ترشی تند سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 26 آذر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.