طرز تهیه کرپ دو رنگ زبرا خوشمزه و مخصوص برای صبحانه

طرز تهیه کرپ دو رنگ زبرا

طرز تهیه کرپ دو رنگ زبرا , دستور پخت کرپ دو رنگ زبرا

پنکیک یا کرپ، یک صبحانه اروپایی است که در تابه طبخ می شود و با میوه های مختلف، عسل، شکلات آب شده و مغزیجات متنوع تزیین و سرو می شود. کرپ دو رنگ با استفاده از پودر کاکائو تهیه می شود وبا هم طبخ می شود. سپس رول شده و با شکلات صبحانه و عسل و خامه سرو می شود. این کرپ ها به دلیل داشتن رنگ های مختلف، برای کودکان بسیار جذاب است و می توان به عنوان صبحانه یا در جشن های تولد به عنوان عصرانه برای آن ها سرو نمود. برای مشاهده آموزش طرز تهیه کرپ دو رنگ زبرا در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم کرپ دو رنگ زبرا
شیریک و نیم لیوان معادل ۲۰۰ میلی لیتر
تخم مرغ۲ عدد
آردیک لیوان معادل ۱۲۵ میلی لیتر
وانیلکمی
مواد لازم برای ملات کاکائو
تخم مرغ۱ عدد
آردنصف لیوان
شیرنصف لیوان
پودر کاکائو۱ قاشق غذا خوری کامل
وانیلکمی

طرز تهیه کرپ دو رنگ زبرا

مرحله اول

برای تهیه کرپ خوشمزه با طرح دو رنگ از مواد بالا حدود ۴ پنکیک بزرگ بدست می آید. اگر می خواهیم مقداری بیشتری درست کنیم، باید مقدار مواد را اضافه کنیم. در ابتدای کار، یک کاسه بر می داریم و خمیر سفید را تهیه می کنیم.

مرحله دوم

برای این کار، شیر و تخم مرغ و وانیل را اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا یکدست شود. سپس آرد را کم کم اضافه کرده و هم می زنیم تا خمیر یک دستی ایجاد شود. برای ملات کاکائویی هم همین مراحل را در یک کاسه دیگر انجام می دهیم.

مرحله سوم

پودر کاکائو را هم درآخر به مواد اضافه کرده و هم می زنیم تا یک دست شود. تابه را چرب می کنیم و روی حرارت قرار می دهیم تا داغ شود. مواد کاکائویی را درون قیف می ریزیم. و در تابه شکل مورد نظر را ایجاد می کنیم. وقتی کمی خمیر خودش را گرفت،

مرحله چهارم

از مواد پنکیک روی آن می ریزیم. وقتی روی پنکیک شروع به حباب زدن کرد، آن را بر می گردانیم تا طرف دیگر آن نیز پخته شود. پنکیک ها را دانه دانه رول می کنیم. سپس با نوتلا، شکلات صبحانه، خامه و عسل به شکل دلخواه تزیین می کنیم و سرو می نماییم.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در جمعه 17 اردیبهشت 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.