طرز تهیه سیب زمینی شکم پر خوشمزه و مجلسی ترکیه ای

طرز تهیه سیب زمینی شکم پر

طرز تهیه سیب زمینی شکم پر در قابلمه تنوری ترکیه ای با کالباس با فویل در مایکروفر sdf cldkd a l  v

سیب زمینی شکم پر یکی از انواع غذاهای بین المللی خوشمزه است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با وبسایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
سیب زمینی۲ عدد متوسط
ژامبون۱۵۰ گرم
پنیر پارمزان۵۰ گرم
پنیر چدار۵۰ گرم
پنیر پیتزا۱۵۰ گرم
گوجه فرنگی۲ عدد کوچک
پنیر خامه ای۱ قاشق غذاخوری
پیازچه۲ قاشق غذاخوری
سس مایونز۱ قاشق غذاخوری
کره۲۵ گرم
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
پاپریکا و روغنبه مقدار کافی

دستور پخت سیب زمینی شکم پر

مرحله اول

برای تهیه سیب زمینی شکم پر رستورانی ابتدا سیب زمینی ها را به خوبی می شوییم ، سپس آنها را با پوست به دو قسمت مساوی تقسیم می کنیم. در ادامه فر را با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا گرم شود.

مرحله دوم

در ادامه سیب زمینی ها را با کمی روغن چرب می کنیم و مقداری نمک، فلفل سیاه و پاپریکا روی سیب زمینی ها می پاشیم، سپس انها را داخل سینی فر قرار می دهیم و روی سینی را با فویل آلومینیومی می پوسانیم.

مرحله سوم

در این مرحله در روی فویل چند سوراخ ایجاد می کنیم، سپس سینی فر را به مدت ۴۵ دقیقه تا یک ساعت درون فر قرار می دهیم تا سیب زمینی ها بپزند. پس از اینکه پخت سیب زمینی ها به پایان رسید انها را از فر خارج می کنیم.

مرحله چهارم

حالا داخل سیب زمینی ها را با یک قاشق خارج می کنیم و قسمت های خارج شده از سیب زمینی ها را داخل یک کاسه مناسب می ریزیم و می کوبیم تا کاملا له شود، سپس ژامبون را خرد می کنیم و به همراه پنیرها به سیب زمینی اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله پیازچه را خرد می کنیم و به همراه سس مایونز به مواد اضافه می کنیم، سپس مواد را مخلوط می کنیم تا با هم یکدست شوند. در ادامه سیب زمینی ها را با این مواد پر می کنیم و روی هر سیب زمینی یک تکه گوجه فرنگی قرار می دهیم.

مرحله ششم

حالا سیب زمینی ها را داخل سینی فر قرار می دهیم و دمای فر را روی ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار می دهیم. در ادامه سیب زمینی های شکم پر را به مدن ۲۰ دقیقه درون فر قرار می دهیم تا به طور کامل برشته و طلایی شوند.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 16 شهریور 1399
  • منبع :
  • img from instagram.com/nicce62
مطالب مرتبط
طرز تهیه سالاد کاهو خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی

طرز تهیه سالاد کاهو خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی

طرز تهیه سالاد کاهو سالاد کاهو یکی از انواع سالادهای خوشمزه ایرانی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه …

طرز تهیه خورش بامیه با سبزی خوشمزه به روش مجلسی

طرز تهیه خورش بامیه با سبزی خوشمزه به روش مجلسی

طرز تهیه خورش بامیه با سبزی خورش بامیه با سبزی شباهت زیادی به قورمه سبزی دارد، این خورش یک رسپی دیگر هم دارد که بدون سبزی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش …

طرز تهیه کوکوی مرغ پنیری خوشمزه و مخصوص به روش برزیلی

طرز تهیه کوکوی مرغ پنیری خوشمزه و مخصوص به روش برزیلی

طرز تهیه کوکوی مرغ پنیری کوکو مرغ پنیری یکی از انواع غذاهای خوشمزه بین المللی است که اصالت آن متعلق به کشور برزیل می باشد، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.