طرز تهیه سالاد آمریکایی خوشمزه و مخصوص به روش نیویورکی

طرز تهیه سالاد آمریکایی

طرز تهیه سالاد والدورف امریکایی با سس مخصوص xvc jidi shghn hlvd hdd

سالاد آمریکایی یکی از انواع سالادهای خوشمزه امریکایی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی۴ عدد متوسط
هویج۴ عدد متوسط
کنسرو نخود فرنگی½ پیمانه
خیارشور۲۰۰ گرم
ماست½ پیمانه
سس مایونز½ پیمانه
ذرت۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

دستور تهیه سالاد امریکایی

مرحله اول

برای تهیه سالاد امریکایی مجلسی ابتدا هویج و سیب زمینی را درون یک کیسه فریزر قرار می دهیم، سپس به همراه ۲ تا ۳ پیمانه آب داخل یک قابلمه مناسب قرار می دهیم. در ادامه قابلمه را روی حرارت زیاد قرار می دهیم.

مرحله دوم

در این مرحله پس از اینکه هویج و سیب زمینی آبپز شدند، پوست شان را می گیریم، سپس به صورت نگینی خرد می کنیم و داخل کاسه سالاد خوری می ریزیم. در ادامه خیارشور را نیز به صورت نگینی خرد کرده و به کاسه می افزاییم.

مرحله سوم

در صورتی که از کنسرو نخود فرنگی استفاده کنیم، فقط کافیست آنرا آبکشی کنیم و به دیگر مواد اضافه می کنیم. در صورتی که از نخود فرنگی خام بخواهیم استفاده کنیم باید آنرا درون مخلوط آب جوش و نمک بپزیم تا کاملا نرم شود.

مرحله چهارم

اضافه کردن سیر به این سالاد اختیاری است، در صورتی که طعم سیر را دوست دارید ۲ عدد سیر را کاملا له می کنیم و داخل یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس ماست را به همراه سس مایونز به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله مقداری نمک و فلفل سیاه به مخلوط سس و ماست اضافه می کنیم و مواد را به خوبی مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند. در ادامه سس را به سالاد اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم تا با سالاد ترکیب شود.

مرحله ششم

در این مرحله روی درب کاسه سالاد را با سلفون می پوشانیم و به مدت ۲ ساعت در یخچال قرار می دهیم تا سالاد خنک شود، سپس سالاد را درون ظرف های سالادخوری یک نفره می ریزیم و با ذرت پخته شده تزیین می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 21 مرداد 1399
  • منبع :
  • img from instagram.com/fariba_arif

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.