طرز تهیه ساندویچ گوشت بندری خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه ساندویچ گوشت بندری

طرز تهیه ساندویچ گوشت بندری , دستور پخت ساندویچ گوشت بندری

ساندویچ گوشت بندری یکی از انواع غذاهای خوشمزه و مقوی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ گوشت بندری در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گوشت راسته گوساله۲۰۰ گرم
پیاز۲ عدد متوسط
گوجه فرنگی۲ عدد متوسط
فلفل دلمه ای سبز۱ عدد کوچک
رب گوجه فرنگی۲ قاشق غذاخوری
قارچ۶ عدد
سیب زمینی۲ عدد متوسط
نمک، فلفل سیاه و ادویه مخلوطبه مقدار کافی
ادویه گوشت، زردچوبه و پاپریکابه مقدار کافی
پودر سیر و پودر آویشنبه مقدار کافی

طرز تهیه ساندویچ گوشت بندری

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ بندری گوشت خوشمزه در ابتدای کار راسته گوساله را به صورت مکعبی خرد کرده و کنار می گذاریم، سپس ۱ عدد پیاز را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و درون یک قابلمه مناسب مقداری روغن می ریزیم.

مرحله دوم

در ادامه پیاز را کمی تفت داده و مقداری ادویه گوشت، ادویه مخلوط، پاپریکا و پودر سیر اضافه کرده و تفت می دهیم تا عطر ادویه ها آزاد شود، سپس گوشت را به قابلمه اضافه کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم تا گوشت کاملا سرخ شود.

مرحله سوم

حالا به اندازه ای که روی گوشت را کاملا بپوشاند به قابلمه آب گرم اضافه کرده و اجازه می دهیم گوشت به مدت ۲ تا ۳ ساعت کاملا پخته و نرم شود و فقط مقدار کمی از آب گوشت غلیظ درون قابلمه باقی بماند.

مرحله چهارم

حالا به سراغ درست کردن سس می رویم، برای این منظور پیاز باقی مانده را به صورت نگینی ریز خرد کرده و به همراه مقداری روغن مایع درون یک تابه مناسب می ریزیم، سپس تفت می دهیم تا سبک و شیشه ای شود.

مرحله پنجم

در ادامه مقداری زردچوبه، فلفل سیاه، پاپریکا، نمک و پودر آویشن به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا بوی خامی ادویه ها گرفته شود. حالا گوجه فرنگی ها را می شوییم و پوست شان را جدا کرده، سپس به صورت نگینی خرد می کنیم.

مرحله ششم

حالا گوجه خرد شده را به تابه اضافه کرده و به خوبی تفت می دهیم تا گوجه فرنگی سرخ شود. در ادامه قارچ و فلفل دلمه ای را به صورت نازک اسلایس کرده، سپس به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا مواد سرخ شوند.

مرحله هفتم

زمانی که مقداری از آب اضافه سس کشیده شد، رب گوجه فرنگی را به تابه اضافه کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم تا رب گوجه فرنگی کاملا سرخ شود، سپس اجازه می دهیم سس به مدت یک ساعت بپزد.

مرحله هشتم

زمانی که گوشت کاملا پخته و نرم شد، سس گوجه فرنگی را به قابلمه حاوی گوشت اضافه کرده، سپس مخلوط می کنیم و اجازه می دهیم به مدت یک ساعت دیگر روی حرارت بماند تا مزه ها به خورد هم بروند.

مرحله نهم

پس از گذشت این زمان بندری گوشت را میان نان باگت ریخته و به همراه سیب زمینی سرخ شده سرو می کنیم. توجه داشته باشید این نوع غذا بسیار تند است که نسبت به سلیقه خود می توانید آن را کمتر کنید. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 13 آبان 1401
مطالب مرتبط
طرز تهیه بورک سوخاری خوشمزه و ساده مناسب برای پیش غذا

طرز تهیه بورک سوخاری خوشمزه و ساده مناسب برای پیش غذا

طرز تهیه بورک سوخاری بورک یک نوع ساندویچ در بسته است که با استفاده از خمیر یوفکا تهیه می شود. این غذا یک غذای سنتی ترکی است که طرفداران زیادی دارد. درون …

طرز تهیه سیب زمینی تنوری بدون فر با طعم بسیار خوشمزه

طرز تهیه سیب زمینی تنوری بدون فر با طعم بسیار خوشمزه

طرز تهیه سیب زمینی تنوری بدون فر سیب زمینی تنوری یکی از انواع پیش غذاهای سالم بین المللی است که با این دستور آنرا با استفاده از قابلمه درست می کنیم ، …

طرز تهیه کوکو سیب زمینی با گوشت چرخ کرده به روش شمالی

طرز تهیه کوکو سیب زمینی با گوشت چرخ کرده به روش شمالی

طرز تهیه کوکو سیب زمینی با گوشت چرخ کرده کوکو سیب زمینی با گوشت چرخ کرده یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود. …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.