طرز تهیه برانچ برگر مخصوص و خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه برانچ برگر

طرز تهیه برانچ برگر , دستور پخت برانچ برگر

برانچ برگر یکی از انواع غذاهای فست فودی خوشمزه و بین المللی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه برانچ برگر در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای برانچ برگر
پیاز۱ عدد درشت
استاک گوشت۱ لیوان
کره۱ قاشق غذاخوری
گوشت چرخ کرده۲۰۰ گرم
نان تست یا باگت۲ عدد
تخم مرغ۱ عدد
شیر½ لیوان
روغن مایع۱ قاشق غذاخوری
پنیر گودابه مقدار کافی
نمک و‌ فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه برانچ برگر

مرحله اول

برای تهیه برانچ برگر خوشمزه در ابتدای کار پیاز را به صورت خلالی نازک خرد کرده و درون یک تابه مقداری روغن و کره می ریزیم، سپس تفت می دهیم تا سبک و شیشه‌ ای شود. حالا آب گوشت را به تابه می‌ افزاییم.

مرحله دوم

حالا تخم مرغ را به همراه شیر، نمک و فلفل سیاه درون یک کاسه مناسب ریخته و با همزن دستی به خوبی هم می زنیم تا مایع یکدست و یکنواخت شود. در ادامه گوشت چرخ کرده را به صورت برگر فرم می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله یک تابه مناسب روی حرارت ملایم گذاشته، سپس مقداری کره و روغن مایع به تابه می افزاییم. حالا گوشت چرخ کرده را درون تابه گذاشته و در این مرحله مقداری نمک و فلفل سیاه روی آن می پاشیم.

مرحله چهارم

حالا دو طرف گوشت چرخ کرده را کاملا سرخ می کنیم. در ادامه قسمت بیرونی نان را درون مخلوط شیر و تخم مرغ فرو برده و خارج می کنیم، سپس مقداری پنیر پیتزا روی نان ریخته و برگر را روی آن قرار می دهیم.

مرحله پنجم

در ادامه مقداری پیاز کاراملی روی برگر ریخته و ورقه های پنیر گودا را روی برگر قرار می دهیم و مجددا نان تست را روی آن می گذاریم. حالا دو طرفه نان که به مخلوط شیر و تخم مرغ آغشته است را کاملا سرخ می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 6 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.