طرز تهیه پاستا فارفاله با تن ماهی خوشمزه به روش فوری

طرز تهیه پاستا فارفاله با تن ماهی

طرز تهیه پاستا فارفاله با تن ماهی , دستور پخت پاستا فارفاله با تن ماهی

پاستا فارفاله با تن ماهی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و رایج کشور ایتالیا است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا فارفاله با تن ماهی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
تن ماهی۱۳۰ گرم
پاستا فارفاله۲۴۰ گرم
شوید تازه۲ قاشق چایخوری
زیتون۵۰ گرم
گوجه گیلاسی۱۰۰ گرم
کیپرز۵۰ گرم
آب لیمو ترش تازه۱ قاشق غذاخوری
ریحان تازهبرای تزیین
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه پاستا فارفاله با تن ماهی

مرحله اول

برای تهیه پاستا فارفاله با تن ماهی خوشمزه در ابتدای کار درون یک قابلمه حاوی آب مقداری نمک ریخته و روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب به نقطه جوش برسد، سپس پاستا را به آن اضافه کرده و اجازه می دهیم بپزد.

مرحله دوم

در ادامه شوید را شسته و به صورت ریز خرد می کنیم و زمانی که پاستا پخته شد قابلمه را از روی حرارت برداشته و پاستا را آبکشی می کنیم. حالا روغن تن ماهی را جدا کرده و با پاستا پخته شده مخلوط می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله گوجه گیلاسی ها را شسته و از وسط به دو قسمت تقسیم می کنیم، سپس به همراه تن ماهی، شوید، زیتون، کیپرز، آب لیمو ترش تازه و مقداری نمک و فلفل سیاه مخلوط کرده و کنار می گذاریم.

مرحله چهارم

در ادامه پاستا را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم، سپس مواد مخلوط شده را به صورت پخش روی پاستا می ریزیم. در نهایت پاستا فارفاله با تن ماهی را با مقداری ریحان تازه تزیین کرده و سرو می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 24 مهر 1401
مطالب مرتبط
طرز تهیه شامی کباب آبدار و لذیذ با گوجه فرنگی و سیب زمینی

طرز تهیه شامی کباب آبدار و لذیذ با گوجه فرنگی و سیب زمینی

طرز تهیه شامی کباب آبدار شامی کباب آبدار یکی از انواع غذاهای خوشمزه بین المللی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود. این غذای خوشمزه مانند شامی کباب تهیه می شود، …

طرز تهیه شنیسل ماهی خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه شنیسل ماهی خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه شنیسل ماهی شنیسل ماهی یکی از انواع غذاهای خوشمزه فست فودی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با سایت چی شی …

طرز تهیه خورش مسما بادمجان خوشمزه به روش سنتی

طرز تهیه خورش مسما بادمجان خوشمزه به روش سنتی

طرز تهیه خورش مسما بادمجان خورش مسما بادمجان یکی از خورش‌های ساده و اصیل ایرانی است که با رسپی های متنوعی پخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.