طرز تهیه نودل سبزیجات ساده و خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه نودل سبزیجات

طرز تهیه نودل سبزیجات با مرغ طرز تهیه نودل سبزیجات چینی طرز تهیه نودل سبزیجات کره ای طرز تهیه نودل ساده بدون مرغ طرز تهیه نودل سبزیجات با پنیر پیتزا طرز تهیه نودل سبزیجات با سس سویا نودل سبزیجات نواب ابراهیمی

نودل سبزیجات یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که در زمان کوتاه با مواد مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نودل سبزیجات در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
پیاز۱ عدد
هویج۱ عدد
قارچ۱ پیمانه
فلفل‌ دلمه ای۱ عدد
کدو سبز۱ عدد
نودل۲ بسته
روغن کنجدبه مقدار کافی
مواد لازم برای سس
ارده۲ قاشق غذاخوری
سس سوبا۲ قاشق غذاخوری
سرکه۱ قاشق غذاخوری
آب½ پیمانه
پودر سیر½ قاشق چایخوری
فلفل‌ سیاه¼ قاشق چایخوری

طرز تهیه نودل سبزیجات

مرحله اول

برای تهیه نودل سبزیجات خوشمزه در ابتدای کار پیاز را به همراه هویج و فلفل دلمه ای به صورت خلالی نازک خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم. حالا مقداری روغن کنجد به تابه می افزاییم.

مرحله دوم

حالا پیاز را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا سبک و شیشه ای شود، سپس قارچ را به صورت ورقه ای خرد کرده و هویج به تابه می افزاییم و تفت می دهیم تا هویج سرخ شود. در ادامه فلفل دلمه ای و قارچ را به تابه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله به تفت دادن ادامه می دهیم تا فلفل دلمه ای  و قارچ سرخ شوند، سپس کدو سبز را به وسیله تراش می تراشیم تا رشته ای شود. حالا رشته های کدو را خرد کرده و به تابه می افزاییم و تفت می دهیم.

مرحله چهارم

حالا نودل را درون تابه گذاشته و به سراغ درست کردن سس می رویم، برای این منظور ارده را به همراه سس سویا، سرکه، آب، پودر سیر و فلفل سیاه درون یک کاسه مناسب می ریزیم و به خوبی مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم

حالا سس ارده را درون تابه ریخته و درب آنرا می بندیم، سپس اجازه می دهیم نودل به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بپزد و کاملا نرم شود. پس از گذشت این زمان نودل سبزیجات را درون ظرف مورد نظرمان ریخته و سرو می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 12 شهریور 1401
مطالب مرتبط
طرز تهیه چیپس سرکه نمکی خوشمزه و مخصوص بازاری بدون فر

طرز تهیه چیپس سرکه نمکی خوشمزه و مخصوص بازاری بدون فر

طرز تهیه چیپس سرکه نمکی سیب زمینی سرخ شده از دیر باز مورد توجه مردم قرار گرفته است و طرفدارانی دارد. همچنین چیپس های طعم دار کارخانه ای مجذوب همه مخصوصا کودکان …

طرز تهیه کلم مرجی پلا، کلم پلوی خوشمزه به روش مازندرانی

طرز تهیه کلم مرجی پلا، کلم پلوی خوشمزه به روش مازندرانی

طرز تهیه کلم مرجی پلا این غذا یک کته مازندرانی است که از مرجی (عدس به زبان مازنی) و کلم برگ تهیه می شود. کلم ها خاصیت زیادی دارند و برای سلامتی …

طرز تهیه املت سبزیجات خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه املت سبزیجات خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه املت سبزیجات املت سبزیجات یکی از انواع غذاهای خوشمزه بین المللی است که با مواد بسیار متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با سایت چی …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.