طرز تهیه پاستا پنه آلا خوشمزه و ساده به روش ایتالیایی

طرز تهیه پاستا پنه آلا

طرز تهیه پاستا پنه آلا , دستور پخت پاستا پنه آلا

پاستا پنه آلا یکی از انواع غذاهای خوشمزه و ایتالیایی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا پنه آلا در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
پاستا پنه۱ بسته
رب گوجه فرنگی۱ قاشق غذاخوری
ماءالشعیر½ لیوان
آب جوش½ لیوان
سیر۳ حبه
خامه صبحانه۲ قاشق غذاخوری
پیاز۱ عدد
پنیر پیتزابه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
فلفل قرمز و پودر آویشنبه مقدار کافی

طرز تهیه پاستا پنه آلا

مرحله اول

برای تهیه پاستا پنه آلا خوشمزه در ابتدای کار سیر را به همراه پیاز با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم، سپس یک قابلمه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم. حالا کره را به قابلمه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در ادامه سیر و پیاز را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا پیاز طلایی شده و عطر سیر آزاد شود. حالا رب گوجه فرنگی را به تابه اضافه کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم تا بوی خامی رب گوجه فرنگی از بین برود.

مرحله سوم

در این مرحله مقداری نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز و پودر آویشن به قابلمه اضافه کرده و کمی تفت می دهیم تا ادویه ها سرخ شوند. در ادامه آب جوش را به همراه ماءالشعیر به قابلمه اضافه کرده و مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

حالا پاستا را به قابلمه اضافه می کنیم، سپس درب قابلمه را بسته و اجازه می دهیم پاستا به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه پخته شده و آب درون قابلمه تبخیر شود. پس از گذشت این زمان قابلمه را از روی حرارت بر می داریم.

مرحله پنجم

در ادامه خامه را به قابلمه اضافه کرده و پاستا را به خوبی مخلوط می کنیم تا خامه با مواد ترکیب شود. حالا پنیر پیتزا را به قابلمه اضافه کرده و مجددا مخلوط می کنیم تا پیتزا با حرارت پاستا آب شود. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 28 تیر 1401
مطالب مرتبط
طرز تهیه ایزگارا بالیک، ماهی تنوری خوشمزه به روش ترکیه ای

طرز تهیه ایزگارا بالیک، ماهی تنوری خوشمزه به روش ترکیه ای

طرز تهیه ایزگارا بالیک ایزگارا بالیک یک غذای سنتی ترکیه است که با ماهی کبابی تهیه می شود. ماهی های مورد استفاده عبارتند از ماهی کولی، ماهی سیم یا چوپرا، اردک ماهی، …

طرز تهیه پیتزا گوجه فرنگی خوشمزه و ساده به روش ترکیه ای

طرز تهیه پیتزا گوجه فرنگی خوشمزه و ساده به روش ترکیه ای

طرز تهیه پیتزا گوجه فرنگی پیتزا گوجه فرنگی یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که با دستورهای متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به …

طرز تهیه استیک بوقلمون خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه استیک بوقلمون خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه استیک بوقلمون استیک یک غذای بین المللی است که در یک لایه گوشت روی گریل یا باربیکیو مانند کباب طبخ می شود. بوقلمون یکی از گوشت های سالم و خوشمزه …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.