طرز تهیه سالاد لوبیا قرمز خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه سالاد لوبیا قرمز

سالاد شوید با لوبیا قرمز طرز تهیه سالاد لوبیا قرمز رژیمی سالاد لوبیا قرمز و سیب زمینی سالاد مکزیکی با لوبیا قرمز سالاد لوبیا قرمز رزا منتظمی سالاد لوبیا قرمز با کاهو

سالاد لوبیا قرمز یکی از انواع سالادهای های محبوب بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد لوبیا قرمز در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
لوبیا قرمز۱ لیوان
سیب زمینی۲ عدد متوسط
کاهو۱ عدد کوچک
خیارشور۸ عدد
مواد لازم سس سالاد
ماست چکیده۴ قاشق غذاخوری
شوید خشک۱ قاشق چایخوری
سس مایونز۳ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد لوبیا قرمز

مرحله اول

برای تهیه سالاد لوبیا قرمز مجلسی در ابتدای کار لوبیا قرمز را درون یک کاسه مناسب می ریزیم و تا یک بند انگشت بالاتر از سطح آن آب اضافه کرده و اجازه می دهیم یک شب خیس بخورد تا نفخش گرفته شود.

مرحله دوم

پس از اینکه نفخ لوبیا گرفته شد، آنرا می شوییم و به همراه ۴ لیوان آب درون یک قابلمه مناسب می ریزیم. در ادامه قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم و اجازه می دهیم لوبیا قرمز به مدت ۲ ساعت بپزد.

مرحله سوم

در همین حین سیب زمینی ها را به همراه ۲ لیوان آب به قابلمه ای دیگر اضافه کرده و آنرا روی حرارت قرار می دهیم تا سیب زمینی ها به مدت یک ساعت بپزند. پس از اینکه لوبیا و سیب زمینی پختند، آنها را آبکشی می کنیم و کنار می گذاریم تا خنک شوند.

مرحله چهارم

در این مرحله سیب زمینی و خیارشور را به صورت نگینی ریز خرد کرده و به همراه لوبیا درون کاسه سالادخوری می ریزیم. در ادامه برگ های کاهو را از هم باز کرده و پس از شستشو به صورت متوسط خرد کرده و به کاسه می افزاییم.

مرحله پنجم

حالا برای تهیه سس، ماست چکیده را به همراه سس مایونز، شوید خشک، آب لیمو ترش تازه و مقداری نمک و فلفل سیاه درون یک کاسه جداگانه می ریزیم و با هم ترکیب می کنیم تا بافت مواد یکدست شود.

مرحله ششم

در این مرحله سس را به کاسه سالاد اضافه کرده و مواد را به آرامی زیر و رو می کنیم تا تمام قسمت هایشان به سس آغشته شود. در نهایت روی ظرف را با سلفون می پوشانیم و تا زمان سرو در یخچال قرار می دهیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 25 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.