طرز تهیه فینگر فود کیک مرغ خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه فینگر فود کیک مرغ

طرز تهیه فینگر فود کیک مرغ , دستور پخت فینگر فود کیک مرغ

فینگر فود کیک مرغ یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که با ترکیبات متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فینگر فود کیک مرغ در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۱ عدد کامل
خیار شور۸ عدد
گردوی خرد شده½ پیمانه
سس مایونز½ پیمانه
ماست خامه ای½ پیمانه
آب لیموترش۲ قاشق غذاخوری
نان تستبه تعداد کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه فینگر فود کیک مرغ

مرحله اول

برای تهیه فینگر فود کیک مرغ در ابتدای کار سینه مرغ را به همراه مقداری نمک، زردچوبه و چند لیوان آب درون یک قابلمه مناسب می ریزیم. در ادامه قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم تا گوشت مرغ به طور کامل بپزد.

مرحله دوم

پس از اینکه گوشت مرغ پخت، آنرا از قابلمه خارج کرده و به صورت ریش ریش خرد می کنیم، سپس کنار می گذاریم تا خنک شود. در ادامه خیارشورها را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس مغز گردوها را به صورت ریز خرد می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله سس مایونز را به همراه ماست، آبلیمو ترش و مقداری نمک و فلفل سیاه درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس گردو، خیارشور و گوشت مرغ را به کاسه اضافه کرده و مواد را مخلوط می کنیم تا یکدست شوند.

مرحله چهارم

حالا روی کاسه را با سلفون می پوشانیم و به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار می دهیم. در ادامه قسمت های خشک اطراف نان های تست را برش می زنیم و درون میکسر می ریزیم، سپس میکس می کنیم تا کاملا پودر شوند.

مرحله پنجم

در ادامه نان های تست را به ۴ قسمت تقسیم می کنیم، سپس مخلوط مرغ را از یخچال خارج می کنیم. در ادامه مقداری از مخلوط مرغ روی تکه های نان تست قرار می دهیم، سپس یک تکه نان تست روی مواد قرار می دهیم.

مرحله ششم

حال اطراف فینگرفودها را با سس مایونز کاور می کنیم و مقداری پودر نان تست روی آنها می پاشیم. در نهایت روی فینگرفودها را با مواد دلخواه تزیین می کنیم، سپس درون ظرف مورد نظرمان می چینیم و سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 3 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.