طرز تهیه پوتیتو بال خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه پوتیتو بال

طرز تهیه پوتیتو بال , دستور پخت پوتیتو بال

پوتیتو فینگر پیش غذایی بسیار خوشمزه و سبکی برای مهمانی است. پوتیتو بال یک غذای ساده و لذیذ است که به عنوان پیش غذا هم می توان سرو کرد. این غذا هم طعم و مزه خوب و دلپذیری دارد و هم ظاهری زیبا. با دورچین مناسب حسابی باعث تحریک اشتها می شود و طرز تهیه آن آسان است و طرفدار زیادی دارد. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پوتیتو بال در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم پوتیتو بال
سیب زمینی پخته شده۵۰۰ گرم
هویج رنده شده۲۰۰ گرم
جعفری تازه خرد شده۱۰۰ گرم
کره۵۰ گرم
ادویه (نمک و پودر سیر و فلفل سیاه و فلفل پرک قرمز)به میزان لازم
ماست خامه ای یا چکیدهبرای تزیین به مقدار لازم

طرز تهیه پوتیتو بال

مرحله اول

برای تهیه کوفته خوشمزه سیب زمینی در ابتدای کار؛ سیب زمینی ها را شسته و درون قابلمه می ریزیم. سپس کمی آب روی سیب زمینی ها ریخته و روی حرارت قرار می دهیم تا پخته شود. وقتی که پخته شد پوست آن ها را می‌گیریم.

مرحله دوم

سپس وقتی گرم است با گوشت کوب می کوبیم تا حسابی له شود. سیب زمینی ها را نباید رنده کرد یا درون غذا ساز ریخت. در ادامه هویج را رنده ریز می کنیم. در ادامه یک تابه برداشته و با کمی کره روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله پس از اینکه کره ذوب شد، هویج ها را چند دقیقه در کره تفت می دهیم و به همراه ادویه ها و جعفری خرد شده به سیب زمینی ها اضافه می کنیم و خوب ورز می دهیم. سپس، از مواد به اندازه یک گردو یا بیشتر برمی داریم.

مرحله چهارم

سپس داخل دست آن را گرد می کنیم و در ظرف مناسب می چینیم. در نهایت روی آن ماست چکیده یا خامه ای و هویج رنده شده برای تزیین می ریزیم. نکته پنیر پارمزان رنده شده هم خیلی این غذا را خوشمزه می کند و می توان به مواد اضافه کرد.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 9 تیر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.