طرز تهیه بورک خرما و پنیر خوشمزه و مخصوص برای عصرانه

طرز تهیه بورک خرما و پنیر

طرز تهیه بورک خرما و پنیر , دستور پخت بورک خرما و پنیر

بورک یک نوع ساندویچ در بسته است که با استفاده از خمیر یوفکا تهیه می شود. این غذا یک غذای سنتی ترکی است که طرفداران زیادی دارد. درون بورک را می توان از انواع مواد مختلف پر کرد. در این دستور بورک با خرما و پنیر خامه ای پر می شود. سپس رول های بورک درون تابه سرخ شده و در شکر و دارچین غلتانده می شود. این بورک را می توان به عنوان صبحانه یا میان وعده و عصرانه در کنار چای و قهوه آماده و سرو کرد. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بورک خرما و پنیر در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم بورک خرما و پنیر
خرما۶ عدد
پنیر خامه ای۲ قاشق غذا خوری
دارچین۱ قاشق چای خوری
شکرنصف پیمانه
خمیر یوفکا۱ بسته

طرز تهیه بورک خرما و پنیر

مرحله اول

برای تهیه بورک خوشمزه و مخصوص با خرما و پنیر در ابتدای کار، خرما ها را به طور کامل پوست می گیریم، سپس از هسته جدا می کنیم. سپس خمیر یوفکا را به صورت نوارهای با عرض ۶ تا ۸ سانتی متر به صورت یکدست برش می زنیم.

مرحله دوم

یک لایه پنیر و یک عدد خرما را درون یوفکا قرار می دهیم و آن را رول می کنیم. در ادامه به همین ترتیب خمیر ها را رول کرده و کنار می گذاریم. سپس یک تابه با کمی روغن برداشته و روی حرارت قرار می دهیم تا داغ شود.

مرحله سوم

سپس بورک ها را درون تابه به آرامی سرخ می کنیم. یک کاسه برداشته و دارچین و شکر را درون آن با هم ترکیب می کنیم. بورک های سرخ شده را درون شکر و دارچین می غلتانیم. سپس در ظرف مناسب سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 2 تیر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.