طرز تهیه حلوا ارده وگان خوشمزه و مقوی برای گیاهخواران

طرز تهیه حلوا ارده وگان

طرز تهیه حلوا ارده وگان , دستور تهیه حلوای ارده وگان

حلوا ارده یک حلوای پر طرفدار است که از ارده کنجد تهیه می شود و به عنوان صبحانه یا عصرانه با نان مصرف می شود. حلوای ارده وگان یکی از انواع حلوا ارده ها است که با آرد نارگیل و عسل و ارده تهیه می شود. این حلوا به راحتی با مخلوط مواد و بدون نیاز به پخت تهیه می شود. با وجود ارده کنجد و پودر مغزیجات و مغز پسته و عسل، این حلوا بسیار مقوی است و طبع بسیار گرمی دارد و برای افزایش هوش کودکان و نوجوانان توصیه می شود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه حلوای ارده وگان در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم حلوای ارده وگان
ارده۱ فنجان
آرد نارگیل۱ فنجان
عسل۲ قاشق غذا خوری
وانیل۱ قاشق چای خوری
مغز پسته۱ مشت

طرز تهیه حلوا ارده وگان

مرحله اول

برای تهیه حلوا ارده خوشمزه به روش کاملا گیاهی به جای آرد نارگیل در این دستور می توان از آرد بادام، جو دو سر آرد شده، پودر گردو و … استفاده کرد. همچنین به جای عسل می توان شیره انگور، توت، انجیر، استویا، اریترول و … را جایگزین کرد.

مرحله دوم

به جای پسته هم می توان از بادام و گردو یا کشمش استفاده نمود. برای شروع کار یک کاسه مناسب برداشته و آرد نارگیل را به همراه ارده و عسل به کاسه اضافه می کنیم، سپس به خوبی با هم مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند.

مرحله سوم

حالا وانیل و مغز پسته را هم به آن اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا یکدست شود. سپس در یک قالب می ریزیم و روی آن را با پشت قاشق صاف می کنیم. سپس حدود ۳ تا ۴ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا استراحت کند. سپس برش زده و سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 27 خرداد 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.