طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی خوشمزه و مخصوص به روش فوری

طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی

طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی , دستور پخت کلاب کالیفرنیایی

این ساندویچ یکی از انواع ساندویچ های سرد محسوب می شود که با بیکن گوشت و بوقلمون و سبزیجات و آووکادو، تهیه می شود. این ساندویچ به صورت مثلث های کوچک با نان تست تهیه می شود. و می توان به صورت فینگر فود در مهمانی ها و جشن های تولد تهیه و سرو نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
تخم مرغ بزرگ۱ عدد
سیر۱ حبه
آب لیمو تازه۴ قاشق چای خوری
روغن کانولانصف فنجان
روغن زیتون بکرنصف فنجان
ترخون۲ قاشق غذا خوری
فلفل سیاهیک هشتم قاشق چای خوری
نان تست گندم کامل۴ برش
بیکن گوشت۶ تکه
بیکن بوقلمون یا مرغ به صورت نازک برش خورده۶ برش
گوجه فرنگی متوسط۱ عدد
آووکادو۱ عدد بزرگ
آروگولا یا سبزیجات دیگر مانند کاهو و اسفناج۱ فنجان
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی

مرحله اول

برای تهیه غذای امریکایی خوشمزه با نام کلاب کالیفرنیایی در ابتدای کار، تخم مرغ و سیر خرد شده و آب لیمو تازه را درون غذاساز می ریزیم و مخلوط می کنیم تا ریز خرد شود. سپس با دور آهسته می زنیم و روغن کانولا را به آرامی به آن اضافه می کنیم.

 

مرحله دوم

به مدت ۳۰ ثانیه یا تا زمانی که مواد به خوبی ترکیب شود، ادامه می دهیم. سپس درون یک کاسه بزرگ می ریزیم. روغن زیتون بکر را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط می کنیم. مخلوط بدست آمده باید صاف و غلیظ به رنگ زرد کم رنگ باشد.

طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی

ترخون ریز خرد شده و نمک کوشر و فلفل سیاه را اضافه می کنیم. سپس همه را با هم مخلوط می کنیم. سپس در یخچال قرار می دهیم تا مزه ها به خورد هم برود. نان را درون تستر یا روی توری در فر برشته می کنیم.

مرحله چهارم

یک لایه نازک از سسی که تهیه شده است را روی یک لایه نان می مالیم. ۳ برش بیکن سرخ شده و ۳ برش بیکن بوقلمون را روی آن قرار می دهیم. ۲ برش گوجه فرنگی نازک و یک لایه نازک آووکادو را روی آن قرار می دهیم.

مرحله پنجم

در این مرحله روی گوجه و آووکادو با کمی نمک و فلفل سیاه مزه دار می کنیم. در ادامه از سبزیجات انتخابی ( مانند کاهو ، اسفاج یا سبزیجات دیگر ) روی گوجه قرار می دهیم و یک برش دیگر نان روی آن قرار می گیرد.

طرز تهیه کلاب کالیفرنیایی

در مرحله پایانی با ۴ خلال دندان یا سیخ بامبو آن را ثابت می کنیم. با استفاده از یک چاقوی تیز ساندویچ را به شکل X برش می زنیم و به ۴ قطعه مثلثی تقسیم می کنیم. سپس آن را در ظرف سرو قرار داده و سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 8 خرداد 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.