طرز تهیه اسنک پیتزایی خوشمزه و مخصوص به روش بیرونی

طرز تهیه اسنک پیتزایی

طرز تهیه اسنک پیتزایی با ساندویچ ساز با سوسیس بدون فر بدون ساندویچ ساز خانگی با ماهیتابه

اسنک یک نوع ساندویچ در بسته است که با استفاده از دستگاه های اسنک ساز یا ساندویچ ساز و نان تست تهیه می شود. درون این اسنک ها را می توان از هر ماده دلخواهی پر کرد. بنابراین نام اسنک مربوط به نام مواد داخل آن است. در این دستور، مواد درون پیتزا که گوشت چرخ کرده و قارچ و فلفل دلمه ای است همراه با کمی پنیر پیتزا درون اسنک قرار می گیرد. این غذا را می توان در مهمانی ها و جشن ها به عنوان فینگر فود سرو نمود. برای همین بهتر است پودر آویشن را درون مواد اضافه کنیم و فقط مهمان ها با هر سس دلخواهی اسنک ها را کاور کنند.

مواد لازم برای ۲ نفر
نان تستبه مقدار لازم
گوشت چرخ کرده۳۰۰ گرم
قارچ۱۵۰ گرم
فلفل دلمه ای۱ عدد
گوجه فرنگی۲ عدد
پیاز۱ عدد کوچک
پودر آویشنبه مقدار لازم
نمک و فلفلبه مقدار لازم
رب گوجه فرنگی۱ قاشق چای خوری
سس کچاپبه مقدار لازم
سس مایونزبه مقدار لازم
سس کچاپبه مقدار لازم

دستور پخت اسنک پیتزایی

مرحله اول

برای تهیه اسنک پیتزایی خوشمزه در ابتدای کار پیاز را شسته و رنده می کنیم. سپس در یک کاسه به گوشت چرخ کرده اضافه می کنیم و با هم مخلوط می کنیم تا یکدست شود. قارچ را شسته و رنده می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله یک تابه بدون روغن روی حرارت قرار می دهیم و قارچ ها را درون آن تفت می دهیم تا آب آن کشیده شود. سپس کنار می گذاریم. یک تابه دیگر برداشته و با کمی روغن روی حرارت قرار می دهیم تا روغن داغ شود.

مرحله سوم

سپس مخلوط گوشت و پیاز را درون آن می ریزیم و تفت می دهیم. فلفل دلمه ای را هم شسته و رنده می کنیم و به گوشت در حال سرخ شدن، اضافه می کنیم تا تفت بخورد. گوجه فرنگی را هم رنده کرده و به گوشت اضافه می کنیم

مرحله چهارم

سپس کمی صبر می کنیم تا آب آن کشیده شود و گوشت کامل بپزد، قارچ هایی که آبش کشیده شده است را به آن اضافه می کنیم. سپس ادویه و رب گوجه و نمک را اضافه کرده و کمی که تفت خورد، زیر حرارت را خاموش می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله قسمت های خشک اطراف نان تست را جدا می کنیم، سپس نان تست را درون دستگاه ساندویچ ساز قرار می دهیم. سپس مواد گوشتی را روی آن می ریزیم. کمی پنیر پیتزا روی مواد ریخته و نان دیگر را روی آن قرار می دهیم.

مرحله ششم

سپس درب دستگاه را بسته و حدود ۶ دقیقه زمان می دهیم تا آماده شود (اکثر دستگاه ها اتوماتیک هستند ). سپس روی آن را با سس خردل و سس مایونز و کچاپ کاور می کنیم. کمی پودر آویشن روی آن می ریزیم و سرو می نماییم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 11 فروردین 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.