طرز تهیه کوکو ذرت خوشمزه با پنیر پیتزا به روش فرانسوی

طرز تهیه کوکو ذرت

طرز تهیه کوکو ذرت با پنیر پیتزا , شامی ذرت و برنج , کتلت ذرت و نخودفرنگی , xvc jidi     bvj

کوکوی ذرت یکی از انواع کوکوهای خوشمزه و ساده ایرانی است که خیلی سریع آماده می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی فوری در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

همچنین ببینید : طرز تهیه کوکو مرغ با سیب زمینی و قارچ به روش مجلسی مازندرانی

مواد لازم برای ۴ نفر
ذرت۲ پیمانه
آرد سفید۱ و ½ پیمانه
پنیر پیتزا½ پیمانه
پیازچهیک سوم پیمانه
شیر½ پیمانه
تخم مرغ۲ عدد
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
روغن و پاپریکابه مقدار کافی

دستور پخت کوکو ذرت

مرحله اول

ابتدا آرد را داخل یک کاسه بزرگ و جادار می ریزیم، سپس پیازچه را خرد می کنیم و به همراه شیر به کاسه اضافه می کنیم. در ادامه پنیر پیتزا را به همراه تخم مرغ و مقداری نمک، فلفل سیاه و پاپریکا به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله ذرت را اضافه می کنیم، برای تهیه این کوکو می توانیم از کنسرو ذرت استفاده کنیم یا اینکه خودمان ذرت را به صورت آبپز به همراه کمی نمک بپزیم و پس از آبکشی به دیگر مواد اضافه کنیم. حالا تمام مواد را مخلوط می کنیم.

مرحله سوم

پس از اینکه مواد کوکو به خوبی ترکیب شدند یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و مقداری روغن داخل تابه می ریزیم. حالا صبر می کنیم تا روغن به خوبی داغ شود سپس با قاشق از مایه کوکو بر می داریم و داخل روغن داخل می ریزیم.

همچنین ببینید : طرز تهیه کوکو سویا خوشمزه و مجلسی به روش رژیمی

مرحله چهارم

مایه این کوکو کمی شل است و نمی شود آنرا با دست حالت داد، به همین دلیل باید از قاشق برای ریختن مایه کوکو در تابه استفاده کنیم. پس از اینکه مایه کوکو را داخل تابه ریختیم صبر می کنیم تا اطراف ان طلایی شود.

مرحله پنجم

سپس آنرا بر می گردانیم تا سمت دیگرش نیز سرخ شود. پس از اینکه کوکوها سرخ شد انها را روی دستمال حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی شان گرفته شود، سپس در ظرف مورد نظرمان می چینیم و به همراه نان خانگی تازه سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 7 تیر 1399
  • منبع :
  • img from balancenutrition.in

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.