طرز تهیه اسنک تخم مرغ خوشمزه و ساده به روش فوری

طرز تهیه اسنک تخم مرغ

طرز تهیه اسنک تخم مرغ , دستور پخت اسنک تخم مرغ

اسنک تخم مرغ از غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که خیلی سریع آماده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسنک تخم مرغ در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
تخم مرغ۴ عدد
نان تست۲ عدد
کره۲ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزابه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه اسنک تخم مرغ

مرحله اول

برای تهیه اسنک تخم مرغ ساده و بسیار خوشمزه ابتدا تخم مرغ ها را درون یک کاسه مناسب می شکنیم، سپس مقداری نمک، فلفل و ادویه دلخواه اضافه کرده و با چنگال مخلوط می کنیم تا بافت تخم مرغ ها یکدست شود.

مرحله دوم

در این مرحله درون یک تابه کوچک ۱ قاشق غذاخوری کره می ریزیم، سپس آنرا روی حرارت ملایم قرار داده و اجازه می دهیم کره به طور کامل ذوب شود. در ادامه نصف تخم مرغ ( ۲ عدد تخم مرغ ) را درون تابه می ریزیم.

مرحله سوم

حالا یکی از نان های تست را از وسط تا می کنیم و درون تابه قرار می دهیم تا تخم مرغ را جذب کند. در ادامه بلافاصله نان تست را بر می گردانیم تا تمام تخم مرغ را جذب کند، سپس اجازه می دهیم یک سمت آن سرخ شود.

مرحله چهارم

پس از اینکه یک سمت اسنک سرخ شد، آنرا بر می گردانیم تا سمت دیگرش نیز سرخ شود. در ادامه مقداری پنیر پیتزا روی اسنک می ریزیم و مجددا نان تست را تا می کنیم تا پنیر در وسط آن قرار بگیرد، سپس با قاشق روی نان کمی فشار وارد می کنیم.

مرحله پنجم

پس از اینکه نان تست به طور کامل به هم چسبید و پنیر پیتزا ذوب شد، اسنک را از تابه خارج می کنیم. اسنک بعدی را به همین صورت آماده می کنیم و در ظرف مورد نظرمان قرار داده، سپس به همراه مخلفات دلخواه سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 9 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.