طرز تهیه سالاد کلم امریکایی با طعم خوشمزه و مخصوص

طرز تهیه سالاد کلم امریکایی

سالاد کلم امریکایی , طرز تهیه سالاد کلم امریکایی

سالاد کلم امریکایی یکی از انواع سالادهای خوشمزه کشور امریکا است که با سس های متنوعی سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد کلم امریکایی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کلم سفید½ کلم
هویج۱ عدد
کشمش (اختیاری)½ فنجان
سیب کوچک۲ عدد
خامه صبحانه یا ماست چکیده۲۰۰ گرم
سس مایونز۳ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش تازه۱ عدد
روغن سالاد یا روغن زیتون۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد کلم امریکایی

مرحله اول

برای تهیه سالاد کلم آمریکایی ساده ابتدای کار کشمش را درون یک کاسه حاوی آب می ریزیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۵ دقیقه درون آب بماند تا خیس بخورد. در ادامه پس از گذشت این زمان درون آبکش می ریزیم و آبکشی می کنیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم آب اضافی کشمش کاملا خارج شود. در ادامه کلم را به صورت رشته ای نازک خرد می کنیم، سپس می شوییم و درون آبکش می ریزیم، سپس اجازه می دهیم آب اضافی اش کاملا خارج شود.

مرحله سوم

در این مرحله هویج را می شوییم، سپس پوست آن را جدا می کنیم و با دندانه های درشت رنده، رنده می کنیم. در ادامه سیب را می شوییم، سپس پوست آن را کاملا جدا می کنیم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم.

مرحله چهارم

حالا کلم را به همراه هویج، کشمش و سیب درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس با هم مخلوط می کنیم. در ادامه سس مایونز را درون یک کاسه جداگانه می ریزیم، سپس با چنگال هم می زنیم تا بافت سس باز شود.

مرحله پنجم

در این مرحله خامه صبحانه یا ماست را به سس اضافه می کنیم و مجددا هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شود. در ادامه آب لیمو ترش را به همراه نمک و فلفل سیاه درون مخلوط سس می ریزیم و هم می زنیم.

مرحله ششم

حالا روغن سالاد یا روغن زیتون را روی سالاد می ریزیم، سپس سالاد را با قاشق زیر و رو می کنیم تا روغن با سالاد آغشته شود. در ادامه سس را روی سالاد می ریزیم و مجددا سالاد را زیر و رو می کنیم تا مواد سس به خورد سالاد برود.

مرحله هفتم

در نهایت سالاد را درون یخچال قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۱ تا ۲ ساعت درون یخچال استراحت کند تا مزه ها با هم ترکیب شوند. در آخر بسته به نوع سلیقه می توانید از مغزیجات درون سالاد استفاده کنید. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 17 بهمن 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.