طرز تهیه سوپ قارچ روسی خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه سوپ قارچ روسی

سوپ قارچ روسی , طرز تهیه سوپ قارچ روسی , دستور پخت سوپ قارچ روسی

سوپ قارچ روسی یکی از انواع سوپ های خوشمزه کشور روسیه است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ قارچ روسی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
پیازچه۵ ساقه
کره یا روغن مایع۲ قاشق سوپخوری
آرد۳ قاشق سوپخوری
سیب زمینی۳ تا ۴ عدد
هویج۳ تا ۴ عدد
قارچ۳۰۰ تا ۴۰۰ گرم
خامه۱۵۰ گرم
آب لیمو ترش تازه½ لیمو ترش
برگ بو۱ عدد
استاک مرغ یا سبزیجات۲ لیتر
جعفری یا شوید تازهبه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سوپ قارچ روسی

مرحله اول

برای تهیه سوپ قارچ خوشمزه ابتدای کار هویج را می شوییم، سپس پوست آن را جدا می کنیم و به صورت حلقه ای خرد می کنیم. در ادامه یک قابلمه مناسب روی حرارت متوسط قرار می دهیم و کره را به آن اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا هویج را به قابلمه اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا هویج نرم شود. در ادامه پیازچه و قارچ را می شوییم، سپس قارچ را به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم. در ادامه پیازچه را به صورت ریز خرد می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله قارچ را به همراه پیازچه درون قابلمه می ریزیم و تفت می دهیم، سپس آرد را به صورت پخش روی پیازچه و قارچ می ریزیم و تفت می دهیم تا آرد گلوله نشود. در ادامه پوست سیب زمینی را جدا می کنیم.

مرحله چهارم

حالا سیب زمینی را می شوییم، سپس به صورت نگینی درشت خرد می کنیم. در ادامه سیب زمینی خرد شده را به همراه برگ بو، آب لیمو ترش تازه، نمک و فلفل سیاه اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله سبزیجات را کمی تفت می دهیم، سپس استاک مرغ یا سبزیجات را اضافه می کنیم و اجازه می دهیم سبزیجات بپزد و سوپ جا بیوفتد. زمانی که سبزیجات کاملا پخته و نرم شدند حرارت را خاموش می کنیم.

مرحله ششم

حالا خامه صبحانه را درون سوپ می ریزیم و مخلوط می کنیم. در ادامه نمک و فلفل سیاه را سوپ را اندازه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم. در ادامه شوید و جعفری را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم.

مرحله هفتم

در نهایت شوید و جعفری را روی تخته گوشت قرار می دهیم، سپس به صورت درشت خرد می کنیم. در ادامه سوپ را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم، سپس با شوید و جعفری تزئین می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 18 دی 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه واویشکا میگو خوشمزه و مجلسی به روش شمالی

طرز تهیه واویشکا میگو خوشمزه و مجلسی به روش شمالی

طرز تهیه واویشکا میگو واویشکا میگو یکی از انواع غذاهای خوشمزه و ساده ایرانی است که با رسپی های متنوعی پخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز …

طرز تهیه خورش فسنجان با گوشت قلقلی به روش گیلانی

طرز تهیه خورش فسنجان با گوشت قلقلی به روش گیلانی

طرز تهیه خورش فسنجان با گوشت خورش فسنجان با گوشت قلقلی از غذاهای محبوب ایرانی است که با طعم های ترش، شیرین و ملس درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و …

طرز تهیه کباب چنجه خوشمزه و مخصوص گیلانی با طعم فوق العاده

طرز تهیه کباب چنجه خوشمزه و مخصوص گیلانی با طعم فوق العاده

طرز تهیه کباب چنجه کباب چنجه یکی از انواع کباب های سنتی ایرانی است که با گوشت گوساله یا گوسفندی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی سنتی در ادامه با …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.