طرز تهیه سالاد کلم و فلفل دلمه ای با سس مخصوص رستورانی

طرز تهیه سالاد کلم و فلفل دلمه ای

سالاد کلم و فلفل دلمه ای , طرز تهیه سالاد کلم و فلفل دلمه ای

سالادها با توجه به وجود سبزیجات مختلف، تنوع زیادی دارند. بعضی سالاد ها را می توان به عنوان یک وعده غذای سبک و کامل نیز استفاده کرد اما سالاد هایی که در آن فقط از سبزیجات استفاده می شود، در کنار وعده غذایی سرو می شود. یکی از این سالاد ها سالاد کلم و فلفل دلمه ای است که که همانطور که نام آن مشخص است از کلم سفید، فلفل دلمه ای و هویج استفاده شده است. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد کلم و فلفل دلمه ای در ادامه با سایت اموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم سالاد کلم و فلفل دلمه ای
کلم سفید خرد شده۳ پیمانه
فلفل دلمه ای خرد شده۱ پیمانه
هویج۳ عدد
مواد لازم برای سس
ماستنصف لیوان
سس مایونز۲ قاشق غذا خوری
روغن زیتون۱ قاشق غذا خوری
آب لیمو۳ قاشق غذا خوری
عسلنصف قاشق چای خوری
نمک و فلفلبه میزان لازم

طرز تهیه سالاد کلم و فلفل دلمه ای

مرحله اول

برای تهیه سالاد کلم خوشمزه و مخصوص با فلفل دلمه ای در ابتدای کار، سس را تهیه می کنیم. برای این کار، یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم، سپس ماست و سس مایونز را درون کاسه می ریزیم و و به خوبی با هم ترکیب می کنیم.

مرحله دوم

پس از اینکه ماست و سس مایونز کاملا با هم یکدست شدند، روغن زیتون را به همراه آب لیمو ترش، عسل و نمک و فلفل سیاه اضافه می کنی، سپس به خوبی مواد را با هم ترکیب می کنیم تا کاملا مخلوط و یکدست شوند.

مرحله سوم

پس از اینکه سس آماده شد، آنرا درون یخچال قرار می دهیم، سپس در یک کاسه بزرگ، کلم سفید و فلفل دلمه ای را که شسته ایم، به صورت خلالی ریز خرد می کنیم و درون آن می ریزیم. هویج را هم شسته و رنده می کنیم.

مرحله چهارم

سپس به آن اضافه می کنیم و با هم ترکیب می کنیم. سس آماده شده را به آن اضافه کرده و با هم مخلوط می کنیم. یک ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کاملا خنک شود و مزه ها به خورد سالاد برود. سپس در ظرف مناسب سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 5 شهریور 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه سالاد تاتار خوشمزه و مجلسی با شوید و سیب زمینی

طرز تهیه سالاد تاتار خوشمزه و مجلسی با شوید و سیب زمینی

طرز تهیه سالاد تاتار سالاد تاتار یکی از انواع سالادهای خوشمزه بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با سایت چی شی …

طرز تهیه سالاد انار رژیمی کم کالری با طعم فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه سالاد انار رژیمی کم کالری با طعم فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه سالاد انار رژیمی سالاد انار رژیمی، یکی از انواع سالادهای خوشمزه و متنوع پائیزی است که طعم بی نظیری دارد و خیلی راحت و سریع می‌توانید این سالاد پر طرفدار …

طرز تهیه کته قالبی زعفرانی خوشمزه تک نفره به روش رستورانی

طرز تهیه کته قالبی زعفرانی خوشمزه تک نفره به روش رستورانی

طرز تهیه کته قالبی کته قالبی یکی از انواع روش های پخت برنج است که امروزه بیشتر در رستورانی های سنتی مرسوم است، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با سایت …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.