طرز تهیه هش براون، صبحانه خوشمزه امریکایی با سیب زمینی

طرز تهیه هش براون

هش براون , طرز تهیه هش براون تپلی با سیب زمینی صبحانه

هش برون یک صبحانه محبوب آمریکایی است که از سیب زمینی ریز خرد شده تشکیل شده است. هش برون برای اولین بار در دهه ۱۸۹۰ در منوی صبحانه در شهر نیویورک ظاهر شد. این غذا، یک غذای اصلی در صبحانه آمریکای شمالی است. هاش برون سنتی فقط بر اساس سیب زمینی است، اما در جنوب ایالات متحده از ذرت، چیلی و سیر هم داخل آن استفاده می‌ کنند و گاهی با گوآکامولی و سالسا می‌ خورند. این خوشمزه از اوایل دهه ۱۹۸۰ توسط شرکت های معروف مانند مک دونالد و برگر کینگ هم سرو‌ شد. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه هش براون در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم هش براون
سیب زمینی۴ عدد
نمک، فلفلبه مقدار لازم
پاپریکا و پودر سیربه مقدار لازم
آرد۲ قاشق غذا خوری

طرز تهیه هش براون

مرحله اول

برای تهیه هش براون صبحانه خوشمزه به روش امریکایی در ابتدای کار، سیب زمینی ها را شسته و پوست می کنیم. سپس آن ها را با رنده درشت، رنده می ‌کنیم. حالا سیب زمینی رنده شده را در داخل آب سرد می ریزیم.

مرحله دوم

برای اینکه نشاسته موجود در سیب زمینی آنرا ٣ بار درون آب می ریزیم و آبکشی می کنیم. پس از بار سومف سیب زمینی های رنده شده را روی یک دستمال تمیز می ریزیم و اجازه می دهیم رطوبت و نم سیب زمینی ها به طور کامل گرفته شود.

مرحله سوم

در این مرحله سیب زمینی رنده شده را به همراه آرد و ادویه ها درون یک کاسه مناسب با هم ترکیب می کنیم تا کاملا یکدست شوند و حالتی منسجم پیدا کنند، حالا یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و کمی روغن مایع اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

پس از اینکه روغن به خوبی داغ شد، به اندازه یک نارنگی از مواد بر می داریم و با دست آنرا به صورت کتلت شکل می دهیم، سپس درون روغن داغ سرخ می کنیم. پس از سرخ شدن یک سمت هش براون، آنرا بر می گردانیم تا سمت دیگرش نیز سرخ شود.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 29 مرداد 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه مرغ پفکی خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه مرغ پفکی خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه مرغ پفکی مرغ پفکی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با دستورها و طعم های متنوعی تهیه می شود. این غذای خوشمزه را علاوه بر …

طرز تهیه چیکن لینگوئینی خوشمزه و مخصوص ایتالیایی با پاستا

طرز تهیه چیکن لینگوئینی خوشمزه و مخصوص ایتالیایی با پاستا

طرز تهیه چیکن لینگوئینی چیکن لینگوئینی یک نوع پاستا با مرغ است که بسیار طعم خوبی دارد و از آن جا که با سس خامه تهیه می شود بسیار خوشمزه است. این …

طرز تهیه حلوا نسکافه ای خوشمزه و خوشرنگ مناسب پذیرایی

طرز تهیه حلوا نسکافه ای خوشمزه و خوشرنگ مناسب پذیرایی

طرز تهیه حلوا نسکافه ای حلوای نسکافه ای یکی از انواع حلواهای خوشمزه و مجلسی ایرانی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود. ظاهر این حلوای شیک و خوشمزه با حلواهای …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.