طرز تهیه سمبوسه با ساندویچ ساز به صورت فوری و خوشمزه

طرز تهیه سمبوسه با ساندویچ ساز

سمبوسه با ساندویچ ساز , طرز تهیه سمبوسه با ساندویچ ساز , دستور پخت سمبوسه با ساندویچ ساز

سمبوسه خوراکی بسیار خوشمزه و سریع است که در نواحی جنوبی ایران بیشتر تهیه می ‌شود که در حداقل زمان آماده می‌ شود. سمبوسه غذایی با ریشه بیشتر آبادانی است که بر این اساس سمبوسه سرو بیشتری را در مناطق جنوب ایران دارد. سمبوسه که ترکیبی جذاب را با سس قرمز تشکیل می‌ دهد طرز تهیه بسیار آسان و سریعی دارد. سمبوسه در کنار فلافل و سوسیس بندری و همبرگر در حال حاضر وعده ای فست فودی محسوب می ‌شود که اکثرا در بازارها به تعداد زیادی می ‌توان مشاهده نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سمبوسه با ساندویچ ساز در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم سمبوسه با ساندویچ ساز
سیب زمینی۲ عدد
گوشت چرخ کرده۲۰۰ گرم
پیاز۱ عدد
رب گوجه فرنگی۲ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل، زردچوبهبه میزان لازم
شوید خشک۱ قاشق غذا خوری
پنیر پیتزابه میزان لازم
نان لواشبه میزان لازم

طرز تهیه سمبوسه با ساندویچ ساز

مرحله اول

برای تهیه سمبوسه خوشمزه با ساندویج ساز در ابتدای کار، سیب‌ زمینی‌ ها را پوست می‌ گیریم و به صورت نگینی خرد می ‌کنیم و همراه پیاز و گوشت چرخ کرده، رب گوجه فرنگی، نمک، فلفل و زردچوبه درون تابه تفت می ‌دهیم.

مرحله دوم

دقت کنیم که مواد زیاد خشک‌ نشود و مقداری آبدار باشد‌. دو عدد نان لواش را از وسط نصف می ‌کنیم. کف ساندویچ میکر را خوب چرب می ‌کنیم. دو لایه ازنان برش زده را روی دستگاه می ‌گذاریم. مواد را روی نان پخش می‌ کنیم.

مرحله سوم

در صورت دلخواه کمی شوید و پنیر پیتزا روی مواد می ‌ریزیم. در ادامه مجددا دو لایه دیگر نان روی مواد گذاشته و مقدار کمی از روغنی که کف تابه باقی مانده روی لایه بالایی نان می ‌مالیم، سپس در دستگاه ساندویچ ساز را می ‌بندیم.

مرحله چهارم

حدودا یک ربع تا بیست دقیقه زمان می ‌برد تا آماده شود. نکته این سمبوسه این است که مواد را نباید خیلی سرخ کنیم. می‌توانیم ازقارچ، ذرت، سیب زمینی، فلفل دلمه، شوید تازه یا خشک و پنیر پیتزا استفاده کنیم. سپس در ظرف مناسب سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 28 مرداد 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.