طرز تهیه سوپ قارچ هتلی مخصوص با طعم خوشمزه

طرز تهیه سوپ قارچ هتلی

طرز تهیه سوپ قارچ هتلی , دستور پخت سوپ قارچ هتلی

سوپ قارچ هتلی یکی از انواع رسپی های محبوب این سوپ است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ قارچ هتلی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
جو۱ لیوان
سینه مرغنصف سینه
هویج خرد شده۱ عدد
جعفری خرد شده۳ قاشق غذا خوری
پیاز۱ عدد متوسط
قارچ خرد شده۲ قاشق غذا خوری
ذرت۱ قاشق غذا خوری
نمک و فلفلبه مقدار لازم

طرز تهیه سوپ قارچ هتلی

مرحله اول

برای تهیه سوپ قارچ هتلی خوشمزه در ابتدای کار، جو را داخل قابلمه می ریزیم و با آب می گذاریم روی حرارت تا خوب پخته شود و لعاب بیندازد. در صورت تمایل برای سرعت بیشتر می توان جو ها را درون زودپز نیز پخت.

مرحله دوم

بعد از دو ساعت با گوشت کوب برقی جو ها را له می کنیم. زیر شعله را کم می‌کنیم و درش را باز می گذاریم تا سر نرود. مرغ و هویج را درون یک قابلمه دیگر با کمی آب روی حرارت متوسط می گذاریم تا جداگانه بپزد.

مرحله سوم

مرغ که خوب پخته شد، آن را بیرون می آوریم و ریش ریش می کنیم و همراه قارچ و ذرت داخل آب مرغ می ریزیم. در این مرحله، جو را هم اضافه می کنیم و روی حرارت قرار می دهیم تا حدود نیم ساعت دیگر بپزد.

مرحله چهارم

در آخر جعفری خرد شده با کمی پیاز خرد شده و نمک را اضافه می کنیم و ۱۰ دقیقه که پخت زیر شعله را خاموش می کنیم و خامه را به آن اضافه می کنیم. خامه را وقتی اضافه می کنیم باید سریع سوپ را هم بزنیم تا  یکدست شود.

مرحله پنجم

سپس در ظرف مورد نظر می کشیم و با کمی برگ جعفری آن را تزیین می کنیم. می توان مرغ و جو را با هم پخت و قبل از پوره کردن جو، مرغ ها را از سوپ خارج کرد و به صورت ریز خرد کرد. سپس به سوپ مجدد اضافه کرد.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 12 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.