طرز تهیه پودینگ سوسیس خوشمزه و مخصوص رستورانی

طرز تهیه پودینگ سوسیس

طرز تهیه پودینگ سوسیس , دستور پخت پودینگ سوسیس

پودینگ سوسیس یک غذای گوشتی و خمیری است که در فر تهیه می شود. در این غذا از گوشت چرخ کرده و مرغ و سوسیس و سبزیجات مختلف در آن استفاده شده است. که با استفاده از ساده ترین مواد موجود در منزل یک خمیر سبک بدست می آید و مواد گوشتی در بین خمیر قرار می گیرد. روی آن را با پنیر پیتزا می پوشانند. این غذا را می توان به عنوان یک پیش غذای شیک و خوشمزه در مهمانی ها سرو نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودینگ سوسیس در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم پودینگ سوسیس
تخم مرغ۴ عدد
روغن مایعنصف پیمانه
نمک۱ قاشق مربا خوری
بکینگ پودر۱ قاشق غذا خوری
ماستنصف پیمانه
آرد۱ پیمانه
مواد میانی
گوشت چرخ کرده۱۵۰ گرم
سوسیس۲۵۰ گرم
مرغ پخته شده۱۵۰ گرم
فلفل دلمه ای رنگیار هر رنگ نصف یکی
قارچ۲۰۰ گرن
پنیر پیتزابه مقدار لازم
ادویهبه مقدار لازم

طرز تهیه پودینگ سوسیس

مرحله اول

برای تهیه پودینگ سوسیس خوشمزه و مخصوص در ابتدای کار، مایع پودینگ را تهیه می کنیم. برای این کار، یک کاسه برداشته و تخم مرغ ها را درون آن می شکنیم. نمک می زنیم و با همزن دستی می زنیم تا از لختگی خارج شود.

مرحله دوم

سپس ماست را به آن اضافه می کنیم. روغن را اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا یکدست شود. سپس آرد و بکینگ پودر را الک کرده و به آن اضافه می کنیم. مواد را با همزن برقی یا دستی می زنیم تا یک مایع شبیه به غلظت ماست زده شده بدست آید.

مرحله سوم

اگر سفت تر بود آنقدر بهم می زنیم تا شل شود. فلفل سیاه هم اضافه می کنیم. یک قالب ۲۰ در ۳۰ یا ۲۰ در ۱۵ را برداشته و کف آن را چرب می کنیم. برای تهیه مواد میانی، فلفل ها را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم.

مرحله چهارم

مرغ را با کمی ادویه می پزیم. وقتی پخته شد، آن را ریش ریش می کنیم و کنار می گذاریم. یک تابه برداشته و سوسیس ها را که ریز خرد کرده ایم درون آن تفت می دهیم. سپس از تابه خارج کرده و گوشت چرخ کرده را درون تابه با کمی روغن تفت می دهیم.

مرحله پنجم

قارچ ها را شسته و به صورت ورقه ای نازک خرد می کنیم. سپس درون یک تابه که با روغن روی حرارت گذاشته ایم تا داغ شود می ریزیم و تفت می دهیم تا آب آن کشیده شود. نیمی از مواد خمیری را درون قالب می ریزیم.

مرحله ششم

در این مرحله به ترتیب یک لایه گوشت چرخ کرده سرخ شده، فلفل دلمه ای و قارچ را روی خمیر می ریزیم. سپس سوسیس سرخ شده را روی مواد می ریزیم. لایه آخر مرغ پخته ریش ریش شده را اضافه می کنیم.

مرحله هفتم

کمی آویشن روی مرغ می پاشیم. سپس مابقی خمیر را روی آن می ریزیم و روی آن را با یک لایه پنیر پیتزا می پوشانیم. پودینگ را در فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد به مدت ۴۰ دقیقه می پزیم. سپس از فر خارج کرده و سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 31 اردیبهشت 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.