طرز تهیه سیب زمینی پیتزایی خوشمزه و مخصوص رستورانی

طرز تهیه سیب زمینی پیتزایی

طرز تهیه سیب زمینی پیتزایی , دستور پخت سیب زمینی پیتزایی بدون فر

سیب زمینی یکی از مواد غذایی است که طرفداران زیادی دارد. از دیر باز سیب زمینی ذغالی و کباب شده همیشه مورد توجه بوده است. در زندگی های شهری که امکان تهیه سیب زمینی ذغالی نیست، سیب زمینی تنوری با فر پیشنهاد می شود. این سیب زمینی را به صورت شکم پر با استفاده از پنیر و بیکن طبخ می کنند. این سیب زمینی ها را می توان به عنوان پیش غذا در کنار غذای اصلی و یا به صورت فینگر فود در مهمانی ها سرو نمود. برای مشاهده آموزش طرز تهیه سیب زمینی پیتزایی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم سیب زمینی پیتزایی
سیب زمینیبه مقدار لازم
پنیر پیتزابه مقدار لازم
تره خرد شده۱ قاشق غذا خوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم
خامه۲ قاشق غذا خوری
بیکن خرد شدهمقداری

طرز تهیه سیب زمینی پیتزایی

مرحله اول

برای تهیه سیب زمینی خوشمزه به روش پیتزایی در ابتدای کار، سیب زمینی ها را شسته و پوست می کنیم. سپس از وسط نصف می کنیم و روی آن را کمی نمک و فلفل سیاه می ریزیم. سینی فر را چرب کرده و سیب زمینی ها را درون آن می چینیم.

مرحله دوم

سپس در فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قرار می دهیم تا سیب ها به طور کامل پخته شود. وقتی سیب زمینی ها پخته شد، آنها را از فر خارج می کنیم و داخل آنها را به آرامی با قاشق خالی می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله تکه های سیب زمینی خالی شده را درون یک کاسه می ریزیم و به طور کامل له می کنیم. پنیر و کمی تره خرد شده و نمک و فلفل سیاه و خامه اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم. سپس به سیب زمینی ها بر می گردانیم.

مرحله چهارم

بیکن خرد شده را روی آن می ریزیم. سپس روی آن را پنیر پیتزا ریخته و یک ربع دیگر درون فر با همان دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار می دهیم تا پنیر آب شود و روی آن طلایی شود. سپس از فر خارج کرده و در ظرف مناسب سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 14 اردیبهشت 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.