طرز تهیه ساندویچ اسفناج خوشمزه و ساده به روش فوری

طرز تهیه ساندویچ اسفناج

ساندویچ اسفناج و مرغ طرز تهیه تست اسفناج و پنیر طرز تهیه کلاب اسفناج ساندویچ اسفناج و سیب زمینی تست اسفناج و قارچ ساندویچ اسفناج رژیمی

ساندویچ اسفناج از غذاهای سالم و بسیار محبوب بین المللی است که با رسپی ها و مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ اسفناج در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
اسفناج۴۰۰ گرم
سیر۴ حبه
پیاز۲ عدد
پنیر پارمزان۲ قاشق غذاخوری
خامه۲ قاشق غذاخوری
پنیر گودا۴ ورق
نان تست۸ عدد
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
زردچوبه و کرهبه مقدار کافی

طرز تهیه ساندویچ اسفناج

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ اسفناج خوشمزه ابتدا پیاز را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و مقداری کره به تابه اضافه می کنیم. در ادامه پیاز را به تابه اضافه کرده و به خوبی تفت می دهیم.

مرحله دوم

پس از اینکه پیاز سبک و شیشه ای شد، مقداری فلفل سیاه و زردچوبه به تابه اضافه کرده و به خوبی تفت می دهیم تا عطر ادویه ها خارج شود. در ادامه سیرها را پوست گرفته و با رنده ریز رنده می کنیم، سپس به تابه می افزاییم.

مرحله سوم

در این مرحله سیر را هم کمی تفت می دهیم تا عطر آن خارج شود. در ادامه اسفناج را به خوبی می شوییم و خرد می کنیم، سپس به تابه افزوده و چند دقیقه تفت می دهیم تا آب اضافی اسفناج خارج شود.

مرحله چهارم

حالا باید صبر کنیم تا آب اضافی اسفناج تبخیر شود، سپس آنرا کمی تفت می دهیم تا سرخ شود. پس از اینکه اسفناج به خوبی سرخ شد، خامه را به همراه پنیر پارمزان به تابه اضافه کرده و مواد را ترکیب می کنیم.

مرحله پنجم

حالا مواد را کمی تفت می دهیم تا خامه و پنیر پارمزان به طور کامل به خورد اسفناج بروند. در ادامه مقداری از مواد بر می داریم و روی یک لایه نان تست قرار می دهیم، سپس یک ورق پنیر گودا روی مواد قرار می دهیم.

مرحله ششم

در این مرحله یک لایه نان تست دیگر روی مواد قرار می دهیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و مقداری کره اضافه می کنیم، سپس اجازه می دهیم دو طرف نان تست کرانچی شده و پنیر ورقه ای ذوب شود.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 4 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.