رابطه نخوردن غذا و بیماری قلبی + نکات مهم تغذیه ای

رابطه نخوردن غذا و بیماری قلبی

رابطه نخوردن غذا و بیماری قلبی , گرفتن بیماری های قلبی با نخوردن صبحانه

در این مقاله می خواهیم شما را با برخی مضرات نخوردن وعده های غذایی آشنا کنیم که چه بسا رعایت و یا مراعات نکردنشان شما را با معضلاتی هر چند قلبی مواجه کند. باید این نکته را خاطر نشان کرد که داشتن قلب سالم نیازمند رعایت نکاتی هر چند ساده و بی اهمیت است. برای مطالعه مقاله رابطه نخوردن غذا و بیماری قلبی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

عارضه قلبی با نخوردن غذا

نادیده گرفتن وعده های غذایی

در طول شبانه روز هر فرد به مصرف ۳ وعده غذایی اصلی و ۱ یا ۲ وعده غذایی مکمل مبادرت می ورزد. صبحانه، ناهار و شام باعث می شود شما مقدار مواد ضروری که بدنتان به آن احتیاج دارد را دریافت کنید اما همانطور که می دانیم افراد پر مشغله مانند بقیه افراد نمی توانند از این امر بهره ببرند. در برخی تحقیقات به این نکته اشاره شده است که نادیده گرفتن وعده های غذایی می تواند یک فرد را با عارضه قلبی مواجه کند، حال در این فرصت به بسط این مساله میپردازیم و شما را با این امر مهم آشنا می کنیم.

نخوردن صبحانه

البته بنظر می رسد تا به اینجا حدس زده باشید که آن وعده غذایی صبحانه است که شما را در معرض این خطر جدی قرار می دهد. این تحقیقات در سال ۲۰۲۰ میلادی بر روی ۲۲۱ هزار نفر انجام گرفته است و محققان را به این امر مهم رسانیده است که نخوردن صبحانه تا ۲۲ درصد خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد. همانطور که می دانیم بیماری های قلبی از مهم ترین عوامل مرگ افراد محسوب می شود و درصد بالایی از آمار را به خود اختصاص داده است.

وعده مهم و غیر قابل حذف

از قدیم الایام صبحانه جزو وعده های مهم به شمار می رفته است و مادران از وعده های کوچک برای مصرف صبحانه در اختیار کودکان قرار می دادند تا روز خود را آغاز کنند. حال، امروزه باید به این نکته توجه کرد که بیماری هایی مانند چاقی، کلسترول بالا، دیابت، خواب آلودگی ها و خستگی های مفرط از جمله عوارض مصرف نکردن صبحانه و به طور کلی حذف این وعده غذایی محسوب می شود. چرا که صبحانه نخوردن جزو عادات ناسالم در جهت تندرستی می باشد که رفته رفته بدن را از سلامت دور می کند.

دسته بندی: بیماری و درمان
بروز رسانی توسط در جمعه 18 آذر 1401
توجه : مطالب این بخش تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.